tisdag 17 juni 2014

TILL HÖSTEN






Heeej vänner!





Ni får ursäkta rubriken, men knappt innan man hinner blinka och göra fina sommarrea fynd så finns de där. Ja jag pratar om höstens kollektion på både inredning och kläder. Eller iaf det som kallas prefall när det kommer till klädkollektionerna, som är de där allra första plaggen på höstsäsongen. Jag kan inte låta bli att snegla, även om jag egentligen bara vill blunda för att det ska bli höst. Förvisso är hösten en av mina favoritårstider, men nu måste det ju få bli sommar först, eller hur? Jag menar innan vi kör nästa säsong. Jag vill ha värme, sol och bad innan man ska kura in sig i stora filtar i soffan med tända ljus igen;)


Men som sagt idag kan jag inte låta bli att blogga om några saker jag redan nu spanar på, saker som jag tyckte var fina. Mest brukar det vara roligt att se vad det blir för färger som gäller till hösten, men även snittet på plaggen och alla dessa underbara accessoarer:) Håll till godo här nedan med några fina utvalda prefall favoriter som jag hittade hos bästa Isa Couture under coming soon.










By Malene Birger har ju bara de finaste kläderna. Allt går helt i min smak faktiskt och höstens kollektion (av det jag sett) gör mig inte besviken! Rosa, varför ändra på ett vinnande koncept liksom. Rosa funkar alltid, iaf för mig:) Den här klänningen, såå fin!






Jag ääälskar koftor, mitt basplagg typ. Gärna lite oversize. Denna svarta från By MB är inget undantag på vad jag gillar direkt.











Guldiga smycken - me like. Ser ni även där signaturmönstret:) Finns massor flersnyggelisnygga armband att välja på, kika här.




Hoppas föresten ni haft en fin tisdag! I morgon är det redan onsdag och midsommar och hämta hem stora skatten närmar sig med stormsteg (längtar!) men först i morgon ska det bli en trevlig aw med bästa kollegorna!



Ha det fint tills vi ses igen!




KRAM














4 kommentarer:

Gabriella sa...

Hösten är min favoritårstid med, med alla vackra färger. Sedan finns det ju så många fina kläder då också:) Än så länge kan hösten dröja för mig, först en härlig varm sommar innan man får bona in sig. Den rosa klänningen var väldigt fint, skulle ju passa till sommarens alla kalas även:) Hoppas din allergi blir bättre!
Kram

Weronica - Living by W/Days and Weekends sa...

Jag håller med - det är skoj att titta på vad som komma skall. Jag älskar modetidningarna precis i skarven - från och med julinumren lär man kunna frossa ordentligt. Det ska bli roligt att se Malene Birgers utveckling med Christina Exsteen som chefsdesigner. Ha en fin dag!

Anonym sa...

Visst är höstkollektionen fr BMB helt underbar! Finns flera godbitar……………..och de ryker snabbt så det gäller att vara på sin vakt, hehe. ;) Har redan shoppat en större plånbok, ett passfodral, nyckelringen (the key to my heart), 3 sjalar mm….. ;) Brukar dock beställa direkt fr By Malene Birger, älskar deras paket !!!!!

94 kvadrat sa...

Håller med anonym,det är något speciellt när ett paket från BMB dimper ner!

Glad midsommar!