torsdag 5 juni 2014

SOMMARENS FLIPPISAR









Sommarens finaste (och skönaste!) flip flop kommer från Laidback London. När jag såg dom här hos en av mina favoritbloggerskor Att vara någons fru - Emma, blev jag hooked och bara var tvungen att klicka hem ett par! Jag tror just den här modellen såldes slut på nolltid, men här hittar du fler fina varianter!




Jag är så nöjd med mina flippisar:)






Tjingeling!





Här regnar och regnar det, inte alls kul väder (jag är inte sån där som gillar att vara ute i ur och skur, sol gillar jag mycket men när det regnar då vill jag bara hålla mig inne, gärna i soffan under en skön pläd med ett trevligt magasin i handen.) men gräsmattan bli grön och fin:)


Har lite must do's idag, som att ta tag i den ständigt växande inkorgen, så ni som väntar på ett mailsvar från mig, det kommer alldeles snart! Men först lite lunch:)


Ha en fin torsdag vänner och man kan väl nästan säga start på helgen igen:)




KRAM














3 kommentarer:

Fia sa...

Men oh du lyckas alltid hitta så snygga och jättefina saker! Alltid så fina bilder här på bloggen!

Jag själv har dock jättesvårt att ha flipp flopp, funkar inte med mina fötter. Lite synd för det för det finns så många snygga!

Här några mil bort regnar det också jag är ju sjuk så jag ligger redan under en i filt i sängen (just nu sjukhussängen) men är äntligen utskriven så idag får jag åka hem. Såå skönt det ska bli.

Kram kram

MITT VITA HUS sa...

Fia: Tack snälla<3 Men du krya på dig, sjukhussäng låter inte alls skoj, hoppas du blir pigg snart!

STOR KRAM


M



the many lives of line sa...

Åh, så fina!!

Kram & Happy Weekend!
/Line