söndag 29 juni 2014

SOFT SÖNDAG




(via)


Nyss drog ett oväder utav dess like in här med blixar och dunder! Efteråt ångade den genomblöta terassen när solen kom fram och vi såg regnbågen. 





Heeej vänner!





Skön lugn hemmasöndag idag. Vi fixade lite i vår trädgård medan det var uppehåll. Har köpt rosor, en liten näpen rosa variant som ska klättra. Måste bara klura ut vart de ska grävas ner. Älskar våra trädgårdsprojekt fast jag önskar att allt vore stort och lummigt på direkten typ;)


Nu ska jag fortsätta denna söndagskväll i soffan och ladda upp för ännu en jobbvecka. Snaaart semester. Bara tio-jobbdagar kvar:)



KRAM









4 kommentarer:

piccole cose sa...

Vilket underbart citat! Så sant, så sant! Ha en skön slappiskväll!
Kram
Rebecca

Nazima sa...

Här på västkusten hängde regnet i luften men det kom inget på hela dagen, saknar sommarvärmen nu. Räknar ner till semestern nu, endast 4 arbetsdagar kvar:)
Önskar dig en fin måndag!
Kram Nazima

Fia sa...

Hej Mia :)

Du har så mycket fint bla en massa Spodeporslin som jag också är i tagen att köpa! Har bara muggar och underlägg men de älskar jag!!!

Men är lite osäker på vad jag ska ha. Vilken storlek har du på dina mat-tallrikar? Funderar även på de ljupa (skålarna) Har du dom? I så fall är de då i en bra storlek för typ yougurt eller grötskål?

Kram, älskar din underbara härliga blogg!

MITT VITA HUS sa...

Fia: Tack snälla rara för fina ord<3

På mitt spode har jag storleken 27 på mattallrikar och 20 på djup tallrik + assiett. Bra storlekar som funderar perfekt:)

Kram

M