onsdag 4 juni 2014

MÅNADENS BOX








Min senaste glossy-box, tycker fortfarande det är lite skoj med dom här boxarna:) Sollotion, hårinpackning, tandborste och mineralmake var de roliga produkterna denna gång!






Hej vänner!






Ledsen att jag inte hann kika in till er igår igen som planerat, men jag åkte i väg på ett uppdrag igår som tyvärr slutade lite oväntat. Jag vet inte än om jag hämtat mig från det faktiskt! Känner mig fortfarande lite skakis och tankarna går runt på vad som kunde ha hänt:S Nu gick det väldigt bra trots att det var det allra värsta som kunde hända (speciellt när man är ung och mitt i livet, då ska man ju få leva sitt liv liksom!)!




Hoppas ni har en fin onsdag!





KRAM










3 kommentarer:

Anonym sa...

Åh det låter dom ngt riktigt läskigt. Man måste vara rädd om sitt och de nära och käras liv.
Det finns bara ett ❤️.
Tack Mia för en underbar blogg med massor av skön inspiration.
Kram
Citymamma

MITT VITA HUS sa...

Citymamman: Ja det var nog bland det läsikgaste jag varit med om, men jag är också tacksam över att ha varit med och räddat ett liv! Tack snälla för rara ord!


Kram


M



Michelle sa...

Så härliga produkter!

Skönt att det gick bra till slut!

Tack för grattiskramen <3

Kram