måndag 30 juni 2014

HEJ NYA VECKAN









Ikväll blir det några avsnitt av en av mina absoluta favoritserier Californiacation på tv'n med ett glas iskall cola zero till. Nu ser jag sista säsongen och jag närmar mig finalen! Kommer sakna Hank och Co känner jag. Men den sista säsongen (sista avsnittet sändes igår over there) är faktisk en av de sämsta i serien:S 




Fina nya glasunderlägget är en present från min söta vän Annika som har fina My Habitation, lyktorna från Iittala, en klassiker som alltid funkar (den lilla frostade är ny och den hittade jag på vår blomsterhandel här i stan) och sen så min fina bläckfisk ljustaken som ni vid det här laget vet kommer härifrån, tv bänken kommer från Baazar för den som undrar och har missat;)





Hej nya veckan!






Egentligen är jag så trött så jag storknar och egentligen borde jag krypa ner i sängen efter den här jobb-måndagen. Känner att jag knappt har hunnit andas under dagens pass:S Men med sommarlovs tjejer här hemma blir det inte direkt lika tidigt i säng som vi brukar.


Men nu ska jag varva ner lite med favoritserien här på tv'n, sen så blir det läggdags;)


Hoppas ni haft en fin start på nya veckan!




KRAM











Inga kommentarer: