måndag 16 juni 2014

HEJ NYA VECKAN & REAFYND







Kolla vilket fint reafynd jag gjort. Snyggelisnyggsnygga kilklackar från Hilfinger, de perfekta sommarskorna. Jag hittade mina här. Jag gillar verkligen sommarskor i beige hudnära toner:)






Hej vänner!






Mår ni fint?



Här är det så där:S Har sån grym allergi! Jag är alltid som sämst i min allergi den här tiden från skolavslutningen och framåt usch usch! Knappt att jag får upp ögonen på morgonen och jag är såå trött!   Ökat till dubbeldos på medicinen nu och hoppas på att det hjälper snart.


Nu ska jag fixa lite lunch här till mig innan det är dags för jobb. Längtar så efter semestern nu och jag längtar massor efter att få börja på mitt nya jobb, ska bli så kul med lite förändring (men det blir inte för en efter semestern jag börjar där:).



Önskar er en fin start på nya veckan!




KRAM














2 kommentarer:

Anonym sa...

Superfina:)

Hanna sa...

Vilka snygga skor!