söndag 8 juni 2014

HEEEEJ SKÖNA SÖNDAG










Ett fång med den allra finaste pionen jag vet, direkt från min egna lila trädgård! Det är ren skär vardagslyx att få plocka egna blommor i sin egna lilla trädgård!




Visst ser dom ut som rosa stora fluffiga maränger:)





Hej sköna söndag och fina ni!






Idag har vi härligt sommarväder och vi har precis mumsat årets första svenska jordgubbar (bästa som finns eller hur!:) ute på terassen i solen. I morgon startar sista veckan i skolan för de små skatterna, sen väntar långt härligt sommarlov. Galet vad fort tiden går nu:)




Ha en fortsatt fin dag nu, så ses vi snart igen!





KRAM















3 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vilka ljuvliga pioner. Får man fråga om du vet vad sorten heter? Kram Malin

MITT VITA HUS sa...

Malin: Jag tror de heter Sarah Bernhardt, men jag vet inte helt hundra för jag har ärvt busken av mina svärföräldrar!

Kram

M


Gabriella sa...

Ljuvligt med pioner! Jag har också ett litet fång här på köksbordet och varje gång jag går förbi måste jag bara stanna och dofta:) Underbart med svenska jordgubbar, själv har jag inte ätit några ännu.