fredag 13 juni 2014

EN BUKETT HELGBLOMMOR









På matbordet står nu en stökig bukett helgblommor i finaste vasen som jag inte tröttnar på alls fast a l l a har den nu:)





Pioner, abstille, afrikaslija, lite limegrönt fuss och vita buskrosor samsas i en salig blandning. Jag tycker nog blandade buketter är det allra finast just nu. De får gärna ha en känsla av att man skulle kunna plockat alla blommorna själv i trädgården, då är de som bäst!






Hej igen finaste ni!







Nu är den stora skatten installerad ute på landet på ridlägret tillsammans med 30! andra söta små likasinnade. Det var ett par fjärilar i magen där kan jag lova. I morgon ska de få sin häst och såklart hoppas mina Emma på att hon får favoriten C. Världens gosigaste ponny om jag får säga vad jag tycker:)







En bild tagen från soffhörnet! Hrmm jag måste ta mig i kragen och köpa mig det där nya objektivet snart så det blir bättre helhetsbilder här på bloggen;) Brukar få frågor om Zebra kudden, den har jag köpt här för er som undrar. Det stora svarta antika brudskåpet kommer från bästa Baazar.






Nu får jag önska er en fin helg, jag hoppas hinna kika in till er igen under helgen såklart men vi håller på att måla det sista golvet på övervåningen, så vi får väl se hur mycket tid det blir över;)





KRAM

















6 kommentarer:

Anonym sa...

Hej, vilka otroligt fina ljusstakar!! Var kan jag hitta dem?
Trevlig helg! Med vänlig hälsning Susanne

Anonym sa...

Hej, vilka fina ljusstakar, var kan man hitta dem? Ha en trevlig helg! Med vänlig hälsning Susanne

MITT VITA HUS sa...

Susanne: Silverljustakarna hittar du på Svenskt tenn, trevlig helg till dig med:)

Kram


M


Nazima sa...

Vilken vacker bukett och vasen är bara så fin, den är stående på min önskelista.
Spännande med ridläger för stortösen,hon lär garanterat få en kanonvecka.
Ha en fin helg!

Kramar Nazima

Nazima sa...

Vilken vacker bukett och vasen är bara så fin, den är stående på min önskelista.
Spännande med ridläger för stortösen,hon lär garanterat få en kanonvecka.
Ha en fin helg!

Kramar Nazima

Gabriella sa...

Vilken härlig bukett! Underbart skåp, så fint det är hos dig:)
Kram