fredag 13 juni 2014

DAGS FÖR HELG IGEN










Japp det är fredag, tjohooo! Bästa känslan.






Tjingling!







Ja det här är nog den vecka som gått snabbats på hela det här året. Jag har knappt hunnit andas. Det har varit avslutningsträffar med tjejernas klasser, jobb, förberedelser inför skolavslutning, skolavslutning, packning inför ridläger, ja massor helt enkelt. Jag är glad över att ha pressat ihop mitt schema tidigare så jag kunnat lägga flera dagars ledigt nu och få ihop en riktigt skön långhelg att ta igen sig på:)



Idag ska vi lämna av på ridlägret, väskorna står packade. För en viss hästtokig skatt så är det här årets happening. Jag förstår henne;) Hoppas hon får en rolig lärorik vecka och inte saknar mamsen och papsen (och syster) för mycket:)



Jag hoppas hinna kika in till er igen lite senare men nu, lite sista minuten fix innan avfärden! Ha en fin start på fredagen och helgen tills vi ses igen!






KRAM













Inga kommentarer: