tisdag 3 juni 2014

BACK ON TRACK







Köket nu på morgonen, i ordningen igen efter frukosten! Ser ni att min lilla trädgårds skatter har fått komma in på bordet:)





Hej igen vänner!





Nu äntligen håller viruset jag åkte på att lämna min kropp. Usch blev riktigt krasslig efter jobbets sommarfest med feber ont ont i halsen och värk i hela kroppen och har i stort sett bara legat under duntäcket hela helgen:S Så de blev lite dåligt med uppdateringar här på bloggen, men jag hoppas ni förstår!



Vi ses snart igen och tills dess får ni ha en fin start på tisdagen:)




KRAM










5 kommentarer:

Jenka House sa...

Roligt att kunna plocka in buketter av egna blommor. Jättefint kök! Svart och vitt, precis som vårt. I Like :-)
Skönt att du är på bättringsvägen! /Jennie

Fia sa...

Skönt att du är på benen igen! :) själv är jag dock sängliggande på sjukhuset sen några dagar och har nog en tid här och vänta mig. Men nu mår jag i alla så bra att jag kan plöja lite bloggar :))
Underbara bilder och fina skatter från trädgården :)
Kram och ha en fin fin fortsatt dag!

/Fia

Sofia - Strawberry Dreams sa...

Ohh vilket ljuvligt kök alltså! Och vad skönt att läsa att du mår bättre nu, härligt.

newnewengland.blog.se sa...

Tokgillar lampan du har över bordet!

Hälsningar från New England

MITT VITA HUS sa...

Tack rara ni för era hälsningar<3

Kram

M