tisdag 13 maj 2014

TVÅ FAVORITER








Nu ska jag tipsa er om en gammal favorit och en ny favorit. Först ut den nya, en bronzing gel från Kanebo Sensai. Det här är helt underbar lätt svalkande gel med lite färg i (och med solskydd) som ger en otroligt fin lyser på hyn. En perfekt produkt för sommaren när man inte vill ha en massa produkter i ansiktet och helt klart en ny favorit hos mig. Den andra favoriten är gammal, har kör de här glossen från Clarins länge, men den här färgen är ny (01). Det har en mjuk applikator och en smarrig koladoft och ger naturligt fina glansiga läppar. 







Hej hallå vänner!







Hoppas ni mår fint!?



Nu börjar jag komma i fatt efter jobb helgen lite! Tvättmaskinen rullar på högvarv och jag plockar i ordning här hemma. Tycker det är så skönt med dessa lediga dagar i veckan, när tjejerna är i skolan och jag får en liten stund för mig själv här hemma. Man hinner liksom liiite mer när inte de små är hemma;)



Bäst att fortsätta här, men jag hoppas jag hinner kika in till er lite senare igen:)





KRAM










Inga kommentarer: