onsdag 14 maj 2014

TRÄDGÅRDS & RECEPT INSPIRATION








Micael Bindefeld nya bok "Min trädgård är en fest", är mitt senaste bokköp (finns här). Jag gillar verkligen sådan här personliga inspirationsböcker som är fullproppade med vackra bilder och tips.






Min trädgård är en fest innehåller även en massa roliga nya recept att testa. Bland annat en rabarber-chutney som ser himlans god ut!





Vilket fång rabarber! Jag fick med här om dagen en stor laddning som jag håller på att ta hand om, just nu blir det inte chutney här utan ett annat av mina egna favoritrecept:)






Tjingeling!






Här sitter jag och bloggar med ena handen och äter en pumpabröd med salami och creame cheese och dricker grönt te med Havtorn (det sägs att gröna teer är de absolut bästa, rikliga med antioxidanter och nyttigheter!) Jag är på språng ut alldeles strax. Måste ner på stan och se om jag kan hitta en fin present! I helgen vankas nämligen kalas:)




Hoppas ni har en fin onsdag vänner!





KRAM













3 kommentarer:

Sofia - Strawberry Dreams sa...

Åhh, den där boken är jag också så himla sugen på !!

Sofia - Strawberry Dreams sa...

Åhh, den där boken är jag också så himla sugen på !!

Nina sa...

Rabarber-chutney låter gott! :) Ser ut att vara en fin bok!