torsdag 8 maj 2014

PUDRIGT ROSA & NYA SOLISAR








Den fina mjuka puderrosa tischan hittade jag här. Den har en läcker söm i ryggen från nacken och ner och kommer passa så fint när man blir lite solkysst. Sjalen i favoritmönstret hittade jag här och de nya supercoola solisarna här.




Älskar den pudriga rosa färgen, passar fint in i min svart-vit-gråa garderob!






Tjingeling finisar!







Hoppas ni mår fint!




Det var en supertrevlig kväll i går på Shin Nori, den populära japanska restaurangen här i stan, med vännerna. Vi åt Yakiniku, där man grillar sin mat direkt vid bordet (skrev visst lite fel igår att man fick egen kock, det var nog liksom mer att man var sin egna kock;) och vi tog skaldjursvarianten med färska pilgrimsmussor, grön musslor, havskräftor och scampi (yum yum, älskar skaldjur) och till det vitt vin. Nästa gång ska jag nog testa deras superpopulära sushi:)


Idag har jag kört lite hemmafix här och varit på posten och hämtat ut några paket. Tyvärr var ett paket en riktig besvikelse och inte alls det jag hade tänkt mig, så det får nog åka tillbaka:S Däremot var det ni ser ovan en fullträff:)





KRAM














2 kommentarer:

Mittgodastefinaste sa...

Den tischan var helt lovely! Den färgen får jag aldrig nog av i min garderob!

Kram Jenny

Gabriella sa...

Vilken underbar färg på tröjan, så där pudrig, härlig och vårig!:)
Kram