tisdag 29 april 2014

VÅRFRÄCHT TILL SMINKVÄSKAN













Lite nytt fräscht till min sminkväska. Favoritprimern från Dermalogica, kan inte leva utan den och det som är så bra så är det att den har spf 30. Clarins har alltid varit ett favoritmärke och när jag var inne på Kick's senast så fick jag tipset om denna ögonkräm, den är faktiskt hur bra som helst säger jag nu med när jag testat den ordentligt, den heter Eye Revive och fräschar upp runt trötta ögon precis som det låter:) (Jag måste faktiskt berömma Kick's-tjejerna här i stan, de är världens bästa på att ge tips och sist fick jag massor med braiga och jag är så nöjd med allt jag köpte:) Sen blev det två nya gloss från Bare Minerals (det märket har jag använt ett tag nu men om jag får säga något så tycker jag nog deras gloss är bäst av alla produkter de har), i korall och ljust rosa. Det blev även ett solpuder som ger en lite diskret färg så här nu på vårkanten (när man är en aningen genomskinlig;). Sen tog precis min kroppspeeling från Clarins slut, så jag jag klickade för ett tag sen hem bland annat en ny som doftar superfrächt i Grapefruit från Kiehl's (ett nytt märke för mig jag läst om lite här och var som jag var supernyfiken på att testa:)



Hoppas ni har en superfin tisdag, här strålar solen och det är varmt och skönt väder idag med jippi:)






KRAM












Psst, på repeat idag i vårsolen är den här låten, hur bra som helst!





4 kommentarer:

Anonym sa...

Gud vilka härliga produkter:)

Anonym sa...

Hej!

Jag gillar också deras gloss! Vad heter färgerna på dom du köpte? :)

Kram Helena

Anonym sa...

Hej!

Jag gillar också deras gloss! Vad heter färgerna på dom du köpte? :)

Kram Helena

MITT VITA HUS sa...

Helena: Hot shot och rebel tror jag:)


Kram