fredag 25 april 2014

T.G.I.F








Nytt underbart doftljus från Voluspa som doftar French bourbon vanille, från Esq (ja nu har favoritbutiken i stan tagit hem dessa finingar till doftljus med:)





Tjingeling!






Så var det freeedag, helt enkelt hur skönt som helst:) Här har jag precis bytt om till sköna mysdressen (efter en brak grillmiddag. Måste älska grillsäsongen alltså, här blir det grill var och varannan dag;) och laddar för en en skön kväll med de allra bästa:) I morgon, då tror jag vi ska göra något kul tillsammans och det lutar åt en liten utflykt faktiskt:)



Ha bästa starten på helgen vänner!




KRAM













8 kommentarer:

Nazima sa...

Underbart med fredag! Voluspa:s ljus doftar så gott, hade ett i vintras med chamapgendoft, men denna med vanilj kan nog bli en favorit här då jag är svag för doftljus med just vaniljsdoft.
Ha en härlig helg!

Kram

EMELIECATRINE sa...

Oj vilket fint doftljus, det måste jag spana in!! Tack för tips =)

Simply D.licious sa...

Tack för tipset, älskar Voluspa och brukar köpa dem men det där hade jag inte sett:) Ha en fin lördag!

Vitae stilo sa...

Såg att utflykten gick till huvudstaden... Hoppas ni hade trevligt.

Kram
Helen
www.vitaestilo.se

evalevabo sa...

Älskar verkligen Voluspa jag som är tokig i doftljus, tänder Varje kväll, och prövat alla sorter som finns nu.. Hihi
Men voluspa är nummer ett. Kommer absolut testa denna.
Ha det gott
Kram Eva

Anonym sa...

Hej,
Jag under var du har köpt den grå härliga mattan som finns i ett av dina inlägg?

MITT VITA HUS sa...

Anonym: På 200 kvadrat här i stan! Den kommer från Fabula Living!


Kram


M


Anna sa...

Åh, den måste jag kolla efter! Är i staterna o har fyllt resväskan med doftljus, men ett eller två till kan jag nog pressa ner ;)