måndag 28 april 2014

POLLEN & BALLERINAS







Nya somliga ballerinas hemskickade, valde inte svarta som jag brukar utan dessa i nude och guld, kommer passa perfekt till sommaren:) 



Så mjuka så de nästan inte känns på fötterna!






Hej måndag!






Ännu en solig dag och varm härliga dag! Tyvärr för oss som har pollenallergi så är det värsta tiden just nu:S Var precis på Apoteket och hämtade ut en hel hög med kartonger av mina allergimediciner, not so funat all, men jag måste ju ha dom!


Nu ska jag alldeles fixa lite lunch till mig och min lunchdejt här! Men vi ses kanske lite senare igen, tills dess får ni ha en fin start på nya veckan:)




KRAM













11 kommentarer:

piccole cose sa...

Jättefina!! Och så sköna de ser ut. Hoppas att ni hittar något som lindrar allergin.
Kram
Rebecca

piccole cose sa...

Jättefina!! Och så sköna de ser ut. Hoppas att ni hittar något som lindrar allergin.
Kram
Rebecca

LIVSGLITTER sa...

Superfina!

http://livsglitter.blogspot.se/2014/04/for-sale-hunter-british-rain-boots.html

Anonym sa...

Åh vad fina! Vilken färg är det?

Krya på dig.

Anonym sa...

Underbara ballerinor, vart hittar man dem? Tack för din fina blogg!

MITT VITA HUS sa...

Anonym: Färgen heter Nude W. Champange!

Anonym: Jag har köpt mina hos Bootz, tror desvärre att de är slut där nu men de finns hos Modesto.se med såg jag!


Kram


M




Gabriella sa...

Vilka söta bellerinaskor, så fin färg! Hoppas medicinen mot pollen hjälper snabbt!
Kram

Nazima sa...

Jättesöta ballerinas! jag som precis är ute efter ett par nya för säsongen,hur är de i strl?
Inge vidare me pollenallergi, min yngsta har jättebesvär av det nu i vår,såpass att hon inte orkat vara på förskolan så jag har vabbat några dagar när det var som värst.

ha en fin tisdag!
KRAM

Sofia - Strawberry Dreams sa...

Men jag tror jag dööööör vilka snygga skor! Och så sköna de ser ut att vara då.

Anonym sa...

Vilka underbara ballerinas! Vill gärna beställa ett par. Fick du ta din vanliga storlek?

Jättefin blogg.

Kram Helene

MITT VITA HUS sa...

Anonym: Jag tog min vanliga storlek, skulle säga att de är normala till stora i storleken:)
Tack för fina ord:)


Kram