lördag 19 april 2014

PÅSKÄGG & GLAD PÅSK








Söta små påskpåsar till mina små älsklingar denna påskafton!




Såklart hittade på Lagerhaus, vart annars finner man sådana här söta saker:) Nu är dom fyllda med lite smått och gott...




...som världens sötaste lilla påsk-kalender (dock lite felnumrerad men vad gör det, här får man ju ändå inte äta godis varje dag så dom får hela kalendern idag:), lite påskiga gula gelehallon i söt burk och så massa annat mumsigt favorit godis:)







Hej hallå mitt i påsken!







Mår ni fint vänner?



Mumsar ni ägg och godis så det står härliga till än? Här hemma är det ett mindre kaos att fira påsk i (nu är vi mitt uppe i målning efter att golvet precis blivit klart och jag såg någon som frågade om jag kommer visa! Såklart ska jag göra det, när det är helt klart:), så det blir lite sparsamt med det och sen så jobbar jag med endel pass i påsken. Men ett litet påskris har vi iaf pyntat i vardagsrummet (så glad att jag fann fina pastelliga fjädrar som inte var tokskrikiga i år:).


Jag lovar kika in till er så snart jag har en minut över igen, jag vet att jag varit en väldigt dålig bloggerska senaste tiden men det är bara helt enkelt suuupermycket just nu, hinner knappt andas själv;)



Tills dess önskar jag er den allra finaste påsken!





KRAM














6 kommentarer:

Sabina sa...

Härliga söta påskpåsar!
Ha en fortsatt fin påskhelg!

kram Sabina

Natasha @ Northern Light Design sa...

Super cute Easter bags!!
Happy Easter weekend to you and your family :)

anettan sa...

Vilka söta påsk påsar. Jag behöver nog gå på godisavvänjning efter denna helgen..... Kram Anette

Simply D.licious sa...

Ursöta påskpåsar du ordnat! Jag har ätit så mycket godis så det räcker i flera månader framåt, så det får räcka nu, haha, Ha en fin söndag! Kram Ulrica

Vitae stilo sa...

Hoppas du haft en härlig påsk. Å vad spännande med lite nya golv och småfix hemma... vill också ;-)

Kram
Helen

Anonym sa...

Fina påsar!! Blev det något nytt matbord? viket blev det i så fall :) Ha en fortsatt skön påsk.
Kram Chatarina