söndag 27 april 2014

MED HEM FRÅN STORSTAN









Det blev inte så många köp för min egna del igår i Stockholm, det blev bara lite nytt te och den omtalade minchokladen från NK och sen en kruka, men det räckte fint ändå:) (Gulle dig bloggläsare som kom fram och hälsade, jag blir fortfarande lika paff varje gång det händer:)







Tjingeling soliga söndag!







Mår ni fint bloggisar?


Solen stålar ju och det känns som sommar ute, kan ju inte bli bättre eller hur?:)


Ja som ni kanske såg på instagram (@mittvitahus) så åkte vi till Stockholm igår på en mini-utflykt. Tjejerna var sugna på lite shopping och det var länge sedan vi gick på stan tillsammans så vi tänkte, vi tar en shoppingdag och varför då inte göra det lite roligare med att åka iväg någon annan stans än här hemma och göra stan hela dagen:) När vi satte oss i bilen för att åka hem var det två riiiktigt nöjda små som vi hade med oss hem. Båda hade hittat många fina saker och den stora var såå nöjd över sin Hollisterpåse kan jag säga (mmmhm, det märks så att hon börjar bli stora tjejen;)!


Nu ska jag kila ut igen här (var bara inne en kortis och bytte tvättmaskin), idag har vi trädgårdsdag i det underbara vädret:)



Vi ses snart igen!




KRAM














6 kommentarer:

Mocc sa...

Vi gillar din stil och tror att våra smycken skulle passa dig. Kika in på vår hemsida och kolla in våra fina smycken i vår shop.
www.mocc.nu - Din livsstilsbutik på nätet!

Anonym sa...

Kan inte bli bättre, menar du väl? ;)

MITT VITA HUS sa...

Anonym: Såklart menade jag ju bättre;) nu är det ändrat, inland går det lite fort när man skriver och då tänker kan en sak och skriver en annan hi hi;)

Kram


M




Nazima sa...

Låter som en dag helt i min smak! :)
Längtar tills de yngre kan uppskatta stadsutflykter, just nu är det bara stora A (snart 8 år) som gillar det starkt!

Må så gott i eftermiddagssolen!
Kram

Anonym sa...

Hej

Vilken fin kruka vart kommer den ifrån?

M V H

Michaela

MITT VITA HUS sa...

Michaela: Lilla krukan kommer från Svenskt Tenn:)


Kram


M