tisdag 22 april 2014

LJUST & FRÄSCHT I KÖKET










Nu är köket nääästan helt klart! Det saknas en täcksida och så ska vi ställa tillbaka kylen sen så. Vi är mycket nöjda över hur ljust och fint det blev:) (jag lovar fota mer bilder en annan dag när jag har lite mer tid så ni får se mer av vårt fina "nya" kök:)


Men vilket jobb. Nu tog vi ju in lite hjälp, men ändå phu, glad att det är klart! Igår fixade jag i köket hela dagen, rensade ur och gjorde rent i precis var enda liten vrå, så nu luktar det sååå rent och fräscht och nu känns det verkligen som ett helt nytt kök:) Ni ser kanske också att det blev ett nytt köksbord, likadant som det tidigare fast i vitt och det passar så fint till den sammetslena slipade och vitvaxade parketten. 


Hoppas ni har en fin tisdag vänner (fast det är så lustigt, visst känns det som måndag idag?! Man blir helt veckovild när det är så här många röda dagar:)!






KRAM













8 kommentarer:

EMELIECATRINE sa...

Oj så fint! Har du någon före-bild man kan kika på? =)

Anna sa...

Det blev så bra!! Vi ska också ta och göra det där... Men det får bli i sommar när vi inte är hemma så man slipper röran...

Bordet har vi med, gillar det, stort och bra!

Ha en fin dag!

Anna

LOPPISLIV sa...

Blev verkligen snyggt och fräscht med golvet, ohhhh jag vill slipa och vitvaxa vår ekparkett i allrummet också, helst igår :-))

Kraaam Paula

Anonym sa...

Kanon, så härligt ljust det blev o så bra med det vita bordet!! Bordsunderläggen, var har du köpt de?? Kram Rebecca

MITT VITA HUS sa...

Emeliecatrin: Det finns nog om du kikar under kategorin Mitt vita hus: kök till höger här på bloggen:)


Rebecca: De är från Spode, finns lite här och var, tex. My tivoli mm.


Kram


M



Anonym sa...

Det vart väldigt bra!!!

Petra sa...

Ljust och fint kök;)golvet är helt underbart vart är detta köpt?ha en fin onsdag

Nazima sa...

Görfint på ren göteborgska!!!!
Även om jag gillade ert mörka bord ochså :-)
Lite lustigt, vi valde ekkök när vi byggde vårt hus, har mörka laminatbänkskivor och svart kakel, är jättenöjda, men tycker ert kök är så otroligt fint , blir lite smått sugen på att byta ut till högblankt :-)

Kram och ha en fin onsdag!