tisdag 1 april 2014

IDAG ÄR INGEN VANLIG DAG









Nej, för idag är det ju min födelsedag, hurra hurra hurra:)


I morse blev jag firad med med flagga i topp, födelsedagssång och frukost på sängen och så en himla massa fina paket av mina älsklingar. Känner mig väldigt älskad:)


Nu har jag massor att fixa här, för i eftermiddag blir det ännu mer kalas!


Ha en fin första april vänner och ni lura inte för många nu (jag fick faktiskt ett "april april" paket av min Emma, den lilla filuren, det tyckte hon var skoj som tusan att lura mamma ha ha);)




KRAM













17 kommentarer:

Weronica - Living by W/Days and Weekends sa...

Stort grattis på din dag, Mia! Fina gröna snören där.

Anonym sa...

Grattis på födelsedagen.
Och vad kan det vara i de fina paketen från Svenskt Tenn?
Kram Lena

På Selmas gata sa...

Grattis!! Hoppas din dag blir bra! Och det där paketet från Sv.Tenn ser ju inte ut att göra ont att få:) Kram/tanja

Vår plats på jorden sa...

Grattis! Vilken himla bra födelsedag du har, jag råkar ju ha samma... =)

/Emma

Anonym sa...

GRATTIS på födelsedagen !! Åh vita pkt med gröna snören är alltid bra! Du får visa på IG vad det var för fint Kram " champagnefrun"

Nazima sa...

Stort grattis till en av mina absoluta favoritbloggerskor
Önskar dig en fortsatt fantastisk dag och är nyfiken på vad som gömde sig i den fina Svensk Tenn-paketen.

Kramar från ett soligt Västkusten

Anonym sa...

Hej Mia !
Ett stort grattis på födelsedagen !
Du visar väl vad det är i paketeten sedan!!
Kram
Lina

Camillasnyahem sa...

Ett MEGASTORT grattis på födelsedagen! Hurra hurra hurra hurra! Fina paket (och innehållet var ju också superfint!). Hoppas du får en härlig dag! Kram kram!

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Hipp hipp hurra...
Stort Grattis fina du..:-)

Ha en fin kväll
KRAM

Marthina, Holmbytorp sa...

Stort grattis!!

House of Silver sa...

TILLYKKE, TILLYKKE, TILLYKKE.
En fødselsdag er ALTID en stor dag. En helt specielt dag - og særligt ens egen :-)
Håber du er fejret på behørig vis.
Klem
Jeanette

Anonym sa...

Stort Grattis!! En liten fråga bara..., Har ni impregnerat ert betongbord, i så fall med vad??

Kram Camilla

Anonym sa...

Grattis, fyller ju jämna år? Kram Linda

MITT VITA HUS sa...

Tusen tack raringar för era grattishälsningar:)

Camilla: Nej vi har inte gjort ngt med det, det var så när vi köpte det, det var en av anledningarna till varför vi valde det från Day framför det från House Doctor:)

Linda: Nej, 36:)


Kram


M



Gabriella sa...

Åh nämen grattis såhär i efterskott! Hoppas du hade en underbar dag.
Kram

LIFESTYLE and INTERIOR by Sessan sa...

STORT grattis i efterskott, å vilka härliga presenter <3

Hoppas du hade det strålande

//Sessan

LIFESTYLE and INTERIOR by Sessan sa...

STORT grattis i efterskott, å vilka härliga presenter <3

Hoppas du hade det strålande

//Sessan