fredag 11 april 2014

IDAG ÄR DET VECKANS BÄSTA DAG








En nyhet hos Svenskt tenn är att den klassiska linkudden har kommit i fler färger. Vad sägs om denna i Persikoskär, eller kanske denna Aqua!? Jag blev genast sugen på att byta ut alla mönstrade kuddar i sofforna mot en massa härliga enfärgade lin i olika färger:)





Heeej fredag!





Äntligen är veckans bästa dag här, tjohooo:) 


Här hemma blir det en skön enkel hemmakväll i kväll, efter en vecka med massa jobb. Men sen har vi massa skoj inplanerat för resten av helgdagarna, bland annat att träffa vänner som vi inte sett på länge!:) Har ni några roliga helgplaner?



Ha en fin start på helgen bloggisar!




KRAM















5 kommentarer:

Sofia sa...

Så läcker färg! Hade gärna fått smälta ihop med vår svarta soffa här hemma.

Sabina sa...

Hej!
Fredag är absolut veckans bästa dag! Själv har jag legat hemma i feber sedan tisdags så helgen går nog i att återhämta mig, men skönt med helg iaf.

Trevlig helg!
kram Sabina- gillar också kuddarna

Nazima sa...

Jättefräsch och vårig färg, kan tänka mig att den i aqua är riktigt läcker den med. Här blir det soffhäng ett glas vin eller 2 tänkte även göra en lite briepaj att snacksa på istället för de sedvanliga popcornen alternativt ostbrickan.
Denna helgen blir en hemmahelg med lite påspyssel och piff.
Kram på dig!

HjärtatsVitaHem sa...

Håller med om att fredag är den bästa dagen! :)

Härlig färg på kudden!

Kram Jenny

MITT VITA HUS sa...

Tack rara för era hälsningar, hoppas ni har en fin helg:)


Kram


M