onsdag 2 april 2014

I PAKETEN







Några av mina födelsedagspresenter! Klasssiska ting som stod på önskelistan från Svensk tenn.





Hej soliga april!





Ytterligare en välbehövlig sovmorgon denna april (förra veckan var det en sju-dagars vecka, så jag är väldigt glad och tacksam över att denna vecka är liiite lugnare:)! Solen strålar idag och jag ska precis ge mig i väg till en vän och luncha. Kikar därför bara in det allra kortaste till er för att säga tack för alla födelsedagshälsningar. Tusen tack finaste ni!



Ha en strålande dag!




KRAM












6 kommentarer:

Maria i Lilla villa vita sa...

Stort grattis i efterskott! Vilka underbara presenter du blev uppvaktad med!
Njut av din dag!
Kram Maria

Erika sa...

Lyllos dig, fina saker!
Grattis i e-skott.
Kram

MITT VITA HUS sa...

Tack snälla ni:)


Kram


M



Queen of Kammebornia sa...

Stort grattis i efterskott! Jag önskar dig ännu ett fint år! Kram!

Vitae stilo sa...

Oj! Snacka om att ha fått det bästa från Svenskt Tenn, man skulle fylla år oftare..

Kram fina <3

LOPPISLIV sa...

Ohhh så mycket fint du fick!!
Kram Paula