onsdag 30 april 2014

HEJ VALBORG











Valborgsblomster på vardagsrumsbordet, kanske den finaste bukett jag någonsin gjort:) 







Hej vänner!







Hoppas ni mår fint så här den sista dagen april. Rysligt hur fort tiden gått nu, men man får väl ändå säga att de två sista veckorna i april har ju varit helt tokfina, över förväntan på vad april brukar bjuda på när det kommer till vädret;) Men idag är det valborgsmässoafton och typiskt nog är det typiskt "valborsväder"! Bara gräva fram vinterjackorna om man inte ska frysa rumpan av sig vid brasan ikväll;)



Till er säger jag nu hoppas ni får en härlig kväll vid brasan (eller vad ni nu hittar på:)!





KRAM












8 kommentarer:

Anna sa...

Fin Valborg till dig!


KRAM

anettan sa...

Jätte fin bukett. Jag ligger raklång i soffan och saknar inte att frysa vid elden ett dugg. Kram Anette

Sofia - Strawberry Dreams sa...

Men åhhh vilken underbart fin bukett!!

Anonym sa...

Vilket härligt hus ni har och vilka fina bilder du delar med dig av! Jag får mycket inspiration från din blogg. Jag undrar om du vill tala om var de underbara ljusstakarna är köpta?

Junitjej sa...

Vilken fin bukett!

Gabriella sa...

Ljuvlig bukett! Så fin blandning av blommor och färger. Hoppas du hade en härlig valborg!

Jenny sa...

Sån underbar fin blogg du har med massa inspirerande fina bilder. Sicken vacker blombukett förresten. Ha en fin fredag! Kram

MITT VITA HUS sa...

Anonym: Ljusstakarna kommer från Svenskt tenn:)

Kram