söndag 13 april 2014

HEJ SÖNDAG








Just nu hemma här är det ett mindre kaos! Vi har slitit ner alla lister och plockat bort det mesta och täckt resten typ. I veckan kommer de nämligen och slipar golvet här, det i köket som sitter ihop med hallen. Sen ska väggarna frächas upp med ny vit färg och listerna ska med få ett  nytt lager. Jag hade även planer på att måla bordet vitt men jag åker nog till det stora varuhuset och köper ett nytt i stället (vet ni någon som vill ha ett stort svart matbord med iläggsskiva Ikea-style, så hojta till, endast 200 kr!) Ska bli så skönt när allt är klart och det kommer bli så ljust och fint:)



Hoppas ni har en skön söndag vänner!




KRAM












9 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Tänkte höra med dig hur lång tid det tog för spode porslinet att komma hem till dig?
Kram Chatarina

Mirre Syr sa...

Det är inte roligt med byggkaos, men desto roligare när det blir klart! Hoppas att vi får se bilder! :)

Tess på Tilda och Mamma sa...

Åh det kommer bli super fint, inte roligt att bo mitt i det men de är värt allt stök när det är klart.
Ha en fin dag kram Theres

Mirry sa...

Vilket Ikea bord är det? Och var hämtas det?

MITT VITA HUS sa...

Chatarina: ca 2 månader!

Mirry: sålt nu:)


Kram


M



Anonym sa...

När får vi veta om ditt stora beslut? :)

Anonym sa...

Det svarta bordet är jättefint, behövs lite mörkare möbler bland allt vitt.

Anonym sa...

Vad är det för kök ni har? Jättefint och enkelt. /Pia

Anonym sa...

Hej.
Den hr frågan kommer ju under helt fel inlägg men jag provar ändå. Läste någonstans att du inte äter bröd på vardagarna. Jag tänkte att jag skulle försöka detsamma men vad äter man istället? Som det är nu äter jag liksom bara bröd till frukost och har inte riktigt hittat något lämpligt alternativ.Jag har ett jobb som innebär att jag inte kan gå ifrån och äta på förmiddagen utan jag måste stå mig på min frukost. Provade förresten att göra din grillmarinad häromdagen. Oj, vad bra den blev. Ingen mera färdigköpt olja här inte :)
Må så gott! Med vänlig hälsning A