fredag 4 april 2014

GLOSSY GLOSSY & FREDAGSMYS PÅ GÅNG









Så länge jag har funderat på att skaffa mig en sån där prenumeration på den populära Glossyboxen, nu äntligen kom jag till skott och min första box har precis landat här hos mig! Nu ska det bli spännande att testa alla produkter:)





Tjingeling fredag!





Här har jag precis skakat liv i kroppen efter nattjobb. Usch så seeegt det är att jobba på nätterna alltså! Tur att det snart att det inte kommer höra till vanligheterna:)


Här väntar en mysfredag med familjen och det lutar åt att vi kör take away (så smidigt när man är seg och inte riktigt har orken att stå vid spisen;) Sen blir det ett stort lass popcorn i soffan och bara gosa och mysa tillsammans med de allra finaste jag vet:) I morgon tror jag det lutar åt grillpremiär här när min mamma och hennes sambo kommer upp från Småland för att lite sent fira min födelsedag:)



Till er säger jag - ha en riktigt fin start på helgen!




KRAM












2 kommentarer:

Gabby sa...

Har länge själv funderat på Glossybox så jag hoppas du kan skriva en liten recension när du testat.
Tack för en inspirerande blogg!

MITT VITA HUS sa...

Gabby: Jag tyckte det var superroligt att testa lite nytt. 3 tre saker var i orginalstorlek, resterande provstorlekar. Ögonkrämen var bäst, nagellacket blev jag av med direkt (det var mycket roligare till små tweenies;), Jag kommer nog testa nästa box med:)


Kram


M