torsdag 10 april 2014

DET KOM EN BLÅ VIT LEVERAS










Nyss ringde det på dörren och där stod ett ombud med en jättekartong i famnen med det allra finaste porslinet från Spode till mig. Åh vad jag tokgillar detta porslin alltså! Jag beställer mitt direkt från England och visst är leveransen liiiite lång men det är så värt det när det väl kommer hem:)






Hej finaste ni!





Ledsen att jag inte hunnit kika in till er alls på några dagar. Jag har varit helt slut efter jobbet och totalt däckat i soffan när jag kommit hem. Men nu nu är det snart helg, solen lyser igen efter att det tokregnat här några dagar och varit alldeles grått ute. Känner hur energin återvänder igen:) (måste verkligen ta tag i träningen igen, hela vintern har varit som en dvala med allt för mycket sjukdom och ingen ork att ta tag i det. Men nu så dags att sätta igång igen:)



Ha en fin torsdag så hoppas jag vi ses snart igen:)




KRAM










8 kommentarer:

LOPPISLIV sa...

Ohhh så fint, just de där tekopparna har jag också kikat lite på. Det är klassiskt och vackert med blåvitt, snyggt!!!
Kram från en som också ska ta tag i sin träning nuuuu!! :-)
// Paula

Anonym sa...

Ja det är så fint det där porslinet!

Anonym sa...

Hej!
Men såå fint porslin, alltid klassiskt och snyggt. Vilken sida beställer du från? Blir det billigare än att beställa i Sverige? Vill också ha!
// C

Anonym sa...

Så fint. Vart beställer du??? Ha en skön kväll

baraetthem sa...

Det är så fint ja det där porslinet!! Värt att vänta på;)
Hoppas energin håller i sig nu när det blir vår och mycket sol hoppas vi:)
Kramkram

Simply D.licious sa...

Riktigt snyggt porslin! Japp håller med, träning skall tas tag i här med så snart man fått lite solenergi :-)

Kram Ulrica

Anonym sa...

Fullkomligt älskar detta porslin. Vart i England har du köpt det ifrån? Vilken storlek har du på kopparna och de assietter/fat? Tack för en superfin blogg!

MITT VITA HUS sa...

C & Anonyma: Jag beställer från China Chaps, det fungerar perfekt, halvapriset men lååång lev.tid:)


Kram

M