onsdag 23 april 2014

DAGENS KONTOR








Nya lantliv kom igår i brevlådan med pastelligt inspirerande cover i vanlig ordning!






God morgon alla underbara!






Dagens kontor känns inte så betungande, eller vad säger ni;) Idag ska ja försöka komma i fatt med både det ena och det andra som legat på min att göra lista (jag är en manisk list-skrivare, älskar att göra listor med diverse to do's;)


Så nu önskar jag er en fin dag bästa bloggisar, vi kanske till och med hinner ses lite senare idag igen:)!





KRAM











6 kommentarer:

Catarina Quick sa...

Listskrivning frigör så mkt utrymme i hjärnan=UNDERBART!!!

Nazima sa...

I love to do-listor! håller med Catharina ovan, de frigör massa utrymme i hjärnan och man hr mer kontroll på allt.
kram

eastcoastmom sa...

Svenska inredningstidningar, något jag saknar!
Du har rätt, att skriva listor är bra, men jag är ganska dålig på det... ska göra en för idag på direkten!

Hälsningar från Connecticut

Anonym sa...

Det blir så snyggt i ert kök, som nytt.

Vad har du för dator, måste köpa en ny och spanar runt lite. Är helt inne på en apple, men mannen tycker annat...hmm...

Kram Sofi

MITT VITA HUS sa...

Sofi: Jag har en Mac Book Air. Hade tidigare en vanlig Mac Book och har varit mycket nöjd med denna. Det tog ett tag innan man lärde sig men sen så, det blir aldrig mer PC för min del;) Tack för rara ord om köket:)

Kram


M

Junitjej sa...

Vilket trevligt kontor!