lördag 1 mars 2014

VI HAR EN VINNARE I BEACH HOUSE TÄVLINGEN












Så var tävlingen om Beach House lakanen över och som alltid så önskar jag ju såååklart att ni alla fick möjligheten att krypa ner i dessa underbara lakan som nu bara en vinner denna gång. Ni har varit fantastiskt många som deltagit denna gång och det glädjer mig massor att ni alla söta skriver så snälla ord till mig när ni lämnar ert bidrag:) Men nu till vinnaren!

Stort grattis Anna-Karin Ahlin som skrev en kommentar 23 februari 2014 kl. 10:30 med rätt tävlingssvar!


Maila mig din adress + mobilnummer på mittvitahus@live.se så kommer snart ett härligt påslakanset från Beach House till dig!






KRAM









psst, Återkommer lite senare igen. Måste hoppa in i duschen och försöka tina upp! Är nämligen precis stelfrusen efter en härlig morgon i stallet. Föresten 1:a Mars idag, inte klokt vad tiden går fort! Alice hävdar att nu är det faktiskt vår och vintern är därmed över för denna gång. Hurrey säger jag på det:)





Inga kommentarer: