fredag 7 mars 2014

TODELOOO








Ja det här vänner, det hör inte till vanligheterna här, att jag visar mig här. Det beror i n t e på att jag inte tycker om mig själv, utan att jag är så himla kass på att fota mig själv ha ha (dagens och allt det där, det gör andra så mycket bättre;) och eftersom det alltid är jag bakom kameran så blir det inte så många kort mig som andra tar;) Men idag så, idag bjuder jag er på en selfie;) Finaste sjalen Malene Birger/Isa.


Nu stan en sväng och handla fredagsblommor och sen maxi och fylla kylen med massa gott inför helgen:)


Finaste fredagen till er vänner!



KRAM








6 kommentarer:

Fia sa...

Kul i alla fall att se dig! Du är så vacker och jätte fin i sjalen!

Kram <3

Kristin sa...

Du ser superfräsch ut Mia!!

MITT VITA HUS sa...

Fia & Kristin: Tack snälla ni <3

Kram

M


Anonym sa...

Du är så vacker Mia!

Kram Anna-Karin

Anonym sa...

Snyggt läppstift och rouge! Vilket märke?
/Susanne

MITT VITA HUS sa...

Anna-Karin: Tack snälla<3

Susanne: Läppglanset är från Clarins, no. 2 tror jag. Lite koralligt men ljust. Rouget är från Bare Minerals, det är två som är blandade, Thistel och jag tror det andra heter Ready någonting… Får kolla så får jag lov att återkomma i frågan:)

Kram

M