måndag 10 mars 2014

THIS WORKS - ELLER?









Tjejer, ni är ju så många där ute likasinnade som mig som älskar hudvård ( + hårvård och make för all del:) och gillar att prova nya saker. Nu har jag en fråga, är det någon som provat denna dagkräm/primer på bilden ovan från This Works? Har läst om den på några skönhetsbloggar och den har fått riktigt bra recensioner och nu är jag sugen på att klicka hem den! Den sägs ju göra mirakel för huden och ge fin lyster (och min primer är slut så jag måste ha något nytt snart, typ omgående:).



Men som sagt har ni testat kan ni väl skriva en rad vad ni tycker om den?:)




KRAM








5 kommentarer:

Fia sa...

Halloj

Jag har inte provat krämen men kom på att jag köpte ett av mina Rosemundelinnen från butiken NO 36 i Linköping jag köpte via nätet då men tänkte du som bor där kan ju gå dit och kolla om de har i någon av de färgerna du saknade. Har ingen aning om hur butiken är bra eller så men funkade så bra när jag beställde via Miinto. Men det vart lite strul så de fixade det direkt från butiken i stället :)

Vet ju inte om de har de linnena nu då jag köpte mitt där i somras men det kan ju vara värt att kolla.
Ett tips ialla fall!

Kram <3

/Fia Å

evalevabo sa...

Nåt helt annat. Dina golv hur torkar du dom. Med vilket medel? Såpa ?
Tack för hud tips föresten.
Ha det bra
Eva

Maritaho sa...

Jag har inte provat krämen . Jag vill gärna ge dig ett tips på Primer. Dermalogicas är helt underbar. Har du inte testat Dermalogica så gör det ��billigast på Hudvårdsbutik.se Ha en fin kväll !

Anonym sa...

Nej jag har inte provat krämen. Jag är mycket noga med att titta på innehållsdeklarationen innan jag köper något nytt. Denna innehåler ett konserveringsmedel som jag inte tål.Jag kan varmt rekommendera La Roche Posay till er som har känslig hy. Serien är framtgagen av franska hudläkare.
Kram Lena

MITT VITA HUS sa...

Tack tjejer för alla fina tips:)


Eva: De vitlaserade köpte vi ett rengöringsmedel från Osmo som man ska använda till, men man ska inte behöva tvätta dom så mycket, är det fläckar kan man bara köra sån microfibertrasa med vatten sprayat på:) De andra golven kör jag med gul el. grönsåpa, Ajax i badrummen:)


Marita: Det är den jag kört nu, den är kanonbra, love it. Men nu är jag sugen på att testa något nytt:)


Kram

M