måndag 3 mars 2014

PÅ ÖNSKELISTAN








Just nu tre vill ha till makeup väskan! Chanel's nagellack i färgen 535- may. Oj så fin (jag är ju helt förälskad i 167 - ballerina just nu, men snart ärver och dags för lite mer färg, då får det absolut bli denna:). Behöver en ny mascara pronto! Denna är min absoluta favorit, volymmacara från Chanel. Bästa jag någonsin ägt! Sen har jag hört mycket gott om detta lipbalm från Kiehl's (använder mjukgörande på läpparna hela dagarna när jag jobbar, det är såå torr luft nämligen så man blir helt uttorkad:S), ska kika lite närmre på den så fort möjlighet finns:)





KRAM









5 kommentarer:

piccole cose sa...

Ballerina är min absoluta favorit också! Passar perfekt här just nu. Mascaran har jag inte testat, jag har en annan från Chanel som är lite mer fyrkantig i hylsan, men som jag inte kommer ihåg namnet på. Men den bästa jag har provat på länge.
Kram
Rebecca

piccole cose sa...

Ballerina är min absoluta favorit också! Passar perfekt här just nu. Mascaran har jag inte testat, jag har en annan från Chanel som är lite mer fyrkantig i hylsan, men som jag inte kommer ihåg namnet på. Men den bästa jag har provat på länge.
Kram
Rebecca

Anonym sa...

Gillade med May:)

Ida sa...

Åh visst blir man glad när man ser nagellacket! Så härlig färg och precis vad man ser fram emot nu!
Ha en skön dag, kram!

Sofia sa...

May är en av mina favoriter under sommaren =)