onsdag 26 mars 2014

ONSDAG & BUS







Just nu är man ju nästan genomskinlig efter den långa vintern. Jag lägger mig inte i ett solarium längre (förr var det annorlunda:S), jag är hellre blek än brun den här årstiden! För ett tag sedan vann jag en BUS mousse från St.Topez hos söta Helene. Jag har inte vågat prova den än, men jag har kompletterat med en tanningspray till ansiktet som jag tänkte passa på att testa samtidigt. Brukar ni köra BUS?






Hej onsdag!






Mår ni fint vänner?


Här just nu vräker det ner stora flingor som täcker marken med ett tunt lager vitt. Vi får hoppas att detta går över snabbt:)

Idag kommer målaren och spacklar väggen i hallen. Jag berättade väl att vi rivit ner plankorna som jag var så innerligt trött på?! Jag vet fortfarande inte vad vi ska hitta på för fint i hallen nu, utan så fort det är spacklat så målar vi bara vitt. Just nu utan plankväggen känns det både ljusare och större där:) Vill så gärna måla trappen vit också när vi håller på, men jag har någon som motarbetar mig hårt i frågan (vi får se vem som vinner kampen;)!


Ha en fin dag fina ni!



KRAM











Inga kommentarer: