söndag 2 mars 2014

LUNGT OCH SKÖNT DENNA DAG






Nya kollektionen glasprodukter från Day är looovely. Dessa små fina lyktor, som står bredvid den maffiga ljustaken från Klong, köpte jag på Esq i fredags. Sådana här perfekta små lyktor att ställa lite här och där!





Hej sköna söndag!





Hur mår ni denna söndag vänner?


Vi går här hemma och plockar lite idag. Alltid lika samma varje söndag tycker jag! Se till att det är tvättat och påfyllt i kylskåpet, läxorna är gjorda och skolväskorna packade. Allt för att underlätta inför jobb/skolveckan som kommer. Tycker det är så mycket när man jobbar hela tiden, man hinner knappt andas då i veckodagarna mellan alla aktiviteter och måsten. Jag brukar vara helt slut när det väl blir kväll ha ha. Jag vet inte hur jag skulle få ihop veckorna om jag inte jobbade skift, det tycker jag underlättar en hel del faktiskt (fast det sliter på kroppen också, det går inte att sticka under stolen med).


Fast nu ska jag njuta denna söndag till max och glömma att i morgon är det start på ny jobbvecka:)



Vi ses kanske lite senare igen!




KRAM











1 kommentar:

Glamour-Psykologen sa...

Duktig du är som planerar och förbereder, jag är ganska usel på det :( Lovar mig själv bättring varje helg, haha! ;) Kram