lördag 22 mars 2014

LÖRDAG I STALLET









Min fina och söta C.





Hej sköna lördag!






Idag har vi haft en helt underbar lördagsförmiddag i stallet! Det finns nog inget ställe som jag tankar så mycket energi på som där, även om det nu inte är fokus på mig utan på Emma och hennes största intresse. Tänk, det är bara ett år sedan hon började rida och utvecklingen har gått så framåt på den korta tiden. Självklart har hon mycket att lära, men jag är så glad över att hon vågar ge sig in i allt det hon inte kan och att hon försöker och jag är även så glad över att hon fått så många nya vänner genom detta intresse. Det är såå underhållade att se dessa små tjejer som hänger i stallet i tid och otid och fixar med "sina" små ponnysar och har så roligt ihop:)



Nu får ni ha en riktigt fin fortsatt lördag, här ska vi plocka fram utemöblerna, iaf till framsidan idag:)





KRAM










3 kommentarer:

Anna sa...

Underbart!!

Mycket fint kort på de två, tänk va härliga djur det är, fantastiska!

Fin lördag till er!

KRAM

Nazima sa...

Vilken underbar bild på don vackra dotter och den fina hästen. Hästar och allt omkring det är fantastiskt kul! Min dotter började i höstas och det har blivit ett stort intresse och själv har jag tagit upp ridningen igen efter nära 16 års uppehåll, sååå kul!

Ha en fin lördagskväll!
Kram

MITT VITA HUS sa...

Anna: Tack rara!


Nazima: Jag funderar med på att ta upp det igen:)


Kram


M