torsdag 13 mars 2014

LITE NYTT FRÅN FINA GENERAL STORE & VÅRBLOMMOR









Hämtade precis ut ett stort paket från Leila's General Store packat med massa fina saker som jag klickat hem. Älskar sortimentet där och jag blev så glad när Leila tog hem de fina Ball Mason-burkarna. Snart måste det bli ett besök i den fysiska General Store i Mood gallerian, vi skulle ju åkt till Stockholm när vi låg sjuka här hemma, men vi ska försöka se till att planera en ny helg till storstan snart!




Hej igen vänner!





Phu nu är förmiddagen avklarad, jag kan inte riktigt berätta mer om det just nu, men jag kan säga att det kändes riktigt bra så här långt! Firade att det gick så bra med att åka till plantskolan och köpa vackra vårblommor (hittade söta rosa penseér:) som jag ska gå ut och plantera alldeles strax på framsidan. Jisses vilket fint vårväder det är ute, fick till och med premiära solisarna:)




Ha det fint, tills vi ses igen!




KRAM










2 kommentarer:

Nazima sa...

Men, vad lustigt! Jag klickade hem lite saker för första gången från Leilas general store igår,lite kalasprylar till lillprinsens 5-årskalas nästa vecka, och det blev sugrör här med dock grönrandiga, då han (och hans mamma) gillar grönt.
Är definitivt inte sista gången jag klickar hem nåt därifrån :)
Kramar!

baraetthem sa...

Det finns så mycket fint i Leilas shop, och bra att man kan klicka hem om det dröjer innan man tar sig till gallerian:) Såg på insta hur fint du gjort på trappen, ljuvlig med rosa penseér!

Spännande med din hemlis:))
Kram fredrika