måndag 17 mars 2014

HELGEN SOM GICK & MÅNDAG IGEN











Vår matdel i vardagsrummet, är så nöjd med det fina svarta antika brudskåpet från Baazar.




Hej hallå!





Ledsen att jag inte hunnit kika in till er alls i helgen, men den gick i en rasande fart med jobb och stall och så typiskt nog en febertopp igen! Ja det är knappt så jag ens orkar nämna det, för jag är så evigt trött på dessa virus och baciller så jag vet inte vad. Men nu med en dunderkur antibiotika så ska vi väl hoppas det ordnar tills sig (man kan ju tycka det iaf:S).


Här stormar det idag så man tror huset håller på att lyfta, många har visst fått snö i natt, det hade vi med, men den försvann lika fort som den kom:) 





KRAM










8 kommentarer:

FJÄDERNEJLIKAN sa...

Såg att du pyntat fint på trappen, hoppas det klarade sig från den lilla snö ni verkar fått. Här stormade det hela helgen, så känslan infann sig inte att göra vårfint på trappen, som tanken var fr början. :-)
Kramizz och krya på dig/Laila

Anonym sa...

Idag kom det något roligt med posten, en avi med ett paket att hämta från Svensktenn. Ja, nu kom den fina daggvasen som jag funderat på så länge. Köpte en bukett blandade färger tulpaner så nu har jag så fint i vardagsrummet. Tänk vad lite positiv kan föra med sig, känner mig redan bätre i min tre veckor långa förkylning.
Kram Lena

Mirre Syr sa...

Ohhh, hoppas inte att det blir långvarigt med febern och att antibiotikan gör sitt jobb!

LIVSGLITTER sa...

Krya på dig!

MITT VITA HUS sa...

Laila: Tack snälla:) Jo då de har klarat sig där ute på trappen, det är ju tak över och intill husväggen så är det ju lite varmare:)

Lena: Oj oj vad spännande:) Krya på dig med!

Mirre: Nej vi får hoppas det, tror nästan det är något allvarligt fel om inte det här biter:S Segt som tusan!

Livsglitter: Tack snälla<3


Kram


M


Anonym sa...

Gillar inte alls det tunga, klumpiga brudskåpet.. Passar inte riktigt in. Men huvudsaken är ju att du tycker det är fint.
Krya!

Malla B.

Anonym sa...

Åh...jag tycker de svarta brudskåpen är klassiska och urtjusiga oavsett var de står! :) ett smycke i sig. Önskar jag hade ett... Tycker det vore snyggt nen ngt på väggen vid bordet el strax om sidan av däremot för att balansera lite. / L

MITT VITA HUS sa...

Anonym: Tur att vi tycker olika:)


Kram


M