torsdag 6 mars 2014

DET DOFTAR SÅ FRÄCHT







Här hemma luktar det nystädat och superfrächt nu, bästa känslan. Passade nämligen på att göra fint inför helgen redan idag:) Och soffan har fått sig en omgång fluffning (jag det är lite jobb med en Howard med dunkuddar, precis som alla sa till mig när vi skulle köpa den, men det är såå värt det. Älskar vår fina klassiska soffa:) Zebrakuddarna kommer från Artilleriet och likaså bläckfiskljustaken som så många frågar om, bordet är från Day det som ni brukar undra om också:)




Hej söta bloggisar!




Här hemma har jag hållt på hela dagen fixat fint inför helgen. Såå skönt att ha det gjort redan idag, då kan jag bara njuta av att det är fredag hela långa dagen i morgon och kila ner på stan och handla massa fina fredagsblommor på torget istället för att städa här hemma:)

Har ni haft en fin tordag då vänner? Det är så himla skoj när ni skriver en rad till mig när ni kikar in här (inte bara när det är tävlingar på gång;):)


Ha en mysig kväll nu så ses vi i morgon igen, och då kör vi start på sköna helgen:)




KRAM










13 kommentarer:

Nazima sa...

Håller med skönt med nystädat inför helgen och slippa det på fredagen.
Tack vare din instagrambild fick jag ett ryck och röjde upp, dammsög och torkade golven här hemma, så man slipper det imorgon.

Idag gick jag upp supertidigt och åkte till gymmet innan jobbet, har aldrig hänt förut, bra att passa på de ggr maken lämnar de små på förskola och fritids på morgonen.
Jg önskar dig en fin fredag och helg! Här blir det såväl stallhäng för mig och stora tösen, som ett besök i vårt underbara Göteborg!

Kramar från mig

HOUSE of ADELA sa...

Yes jag skriver gärna en rad och hälsar på dig, är nog tvärtom och har "lyckats" missa dina fina tävlingar;)
Skönt med nystädat o jaaaa! Det är det dock inte här, håller på och fixar om lite i vardagsrummet och har funderingar på att måla en vägg men vi får se....;)

Kramar
Adela

Anonym sa...

Du har så himla fint!

Fia sa...

Så fint du har!
/Fia

Anonym sa...

Har städat här med! Dammet syns ju så väl när solen kikar fram!

Har ni några renoveringsplaner i ert hus nu framöver eller är det lugnt?

Linda

MITT VITA HUS sa...

Nazima: Låter härligt:) Jag borde med åka till ett gym, men vad sjutton städa är ju lite motion det med;) Ha en fin dag i stallet i helgen.

Adela: Trist att du missade tävlingen, men det går säkert fler tåg;)

Anonym & Fia: Tack snälla ni<3

Linda: Alltid några projekt på g, men man ska bara hitta tiden till dom med, det är svårare;) Just nu står åla klart golv på övervåningen och slipa och vitvaxa de sista golven här nere, är sugen på en liten hallrenovering med men vi får se hur det blir med det:) Visst syns dammet i solljuset hua:S

Kram


M



LIFESTYLE and INTERIOR by Sessan sa...

Låter härligt!! Då kan du gå helgen till möte med sänkta skuldror & doften av rent hus.

Älskar kuddarna, ljusstaken & allt :)))

Kram på dig

Anonym sa...

Å vad är den fina mattan från/Frida

Gabriella sa...

Vilka fina kuddar, härligt mönster! Och skönt att ha redan städat så det är fint till helgen och man kan bara njuta:) Här blir det till att städa på lördag först då inte tid finns innan denna gång, men så skönt när det är gjort sedan:)
Kram

Erika sa...

Bästa med nyfluffad soffa. Det gör så stor skillnad!
Hoppas i helgen kunna njuta av sol, vår och värme som SMHI utlovat ;-) En kaffe ute i solen är något jag kan längta otroligt mycket efter...
Trevlig helg!

MITT VITA HUS sa...

Frida: Från Fabula Living och 200m2!

Kram

M


Anonym sa...



Härligt med nystädat!
Så skönt och kunna njuta av fredagen i rent hus!

Kram Sofi

Anonym sa...

Nystädat hemma hos mig med! Här luktar det fräscht!