onsdag 19 mars 2014

DAGENS SNABBA LUNCH









Dagens snabba lunch idag är tonfiskröra på Grand Blanche (Ronaldo's bästa bröd, över från helgen:). Så himla smidigt att bara slänga ihop när man är i farten. Jag brukar köra tonfisk blandat med cream cheese och färska kryddor och lite nymalen svartpeppar, idag kör jag men krispiga rädisor och hackad gräslök (smakade nästan sommar:) över, det blev mums!






Tjingeling i regnet!





Ja här är det verkligen en grå regnig dag, det kan man lugnt säga. Regnet öser ner just nu utanför mitt fönster och än så länge håller jag mig inne! Känner mig glad och kreativ idag, glad att jag mår bättre (hurra för antibiotika:), kreativ för jag har massor jag vill fixa här hemma, gärna nu, helst igår! 

Har glömt att berätta för er, att när jag kom hem i helgen så hade någon rivit plankväggen i hallen. Så trött jag var på den hu! Nu ska det bli något nytt, men jag vet inte än vad, så jag letar för fullt inspiration. Visst är det kul med projekt hemma:)



Ha nu en fin onsdag så ses vi snart igen!





KRAM









1 kommentar:

Anonym sa...

Oh, vilken god smörgås den måste jag göra.
Kram Lena