fredag 28 mars 2014

BÄSTA FREDAGSKÄNSLAN









Helt underbara ljusrosa rosor idag på mitt köksbord!





Här på köksbordet står ett helt fång med vackra fredagsblommor och kylskåpet ligger bubbel på kylning. Idag ska jag nämligen fira, fira att fjärilarna har fladdrat klart där i maggropen och för att jag har bestämt mig (äntligen!). Och vet ni vänner, det känns så bra, alltså nästan för bra för att vara sant även om det är skitläskigt att kasta sig in i nya saker:)


 
Jag ska berätta mer en annan dag om vad jag ska hitta på nu, dock kan kanske inte berätta allt men iaf lite av det eftersom det är jobbrelaterat!


 
Till er nu fina ni önskar jag den allra bästa starten på helgen och happy friday!


 


KRAM













 

10 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis! Låter väldigt spännande! Ge dig själv en klapp på axeln och njut av bubbel och rosor :)

Sofia

Anonym sa...

Åh, vart hittade du dom? Perfektion!
/också Lkpg-bo

Anonym sa...

Ett stort grattis till din nya tilvaro och vilken underbar rosenbukett.Önskar dig en riktigt skön helg.
Kram Lena

Gabriella sa...

Vilket ljuvligt fång rosa rosor, underbar färg verkligen!
Låter för övrigt spännande med det nya:) Ha en härlig helg!
Kram

Natasha @ Northern Light Blog sa...

How amazingly beautiful are these!!! Hope you will continue to photograph them as they open, enjoy them & have a wonderful weekend! :)

baraetthem sa...

Å va roligt för dig och massa grattis!! Blir spännande att höra vad det är sen:)

Kram fredrika

Linzoshouse sa...

Låter som något väldigt roligt! Grattis!
Vilken uuuunderbar bukett!

Kram Linda

Weronica - Living by W/Days and Weekends sa...

Så roligt, Mia - varmt lycka till.

mammaxtre sa...

De där rosorna alltså, så vackra!

Vad roligt med något som ger dig energi. Härligt!

Ha det gott

MITT VITA HUS sa...

Också Linköpingsbo: På Buketten!


Kram


M