måndag 24 mars 2014

ATT KANSKE GE SIG IN I NÅGOT NYTT









Just nu går tankarna runt runt inom mig, på det som är något nytt, något som jag kanske ska ta steget till. Det känns riktigt bra i magen, men ändå lite läskigt, fast på ett bra sätt. Jag är lite frånvarande känner jag här, men snart kan jag nog berätta mer för er som undrar (såg att det var någon:), om det blir så, så som det kanske ska bli!



Hoppas ni haft en fin måndag och att nya veckan startat fint för er vänner:)



Vi ses snart igen!





KRAM











7 kommentarer:

Milla sa...

Känner igen känslan!! Jag har ju gått igenom processen att grubbla, för en månad sen, sen bestämde mig. Och nu sitter jag i rävsaxen och slutar mitt jobb (sen 16 år) om en vecka. Ut i tomma intet bara - jag har ju inte något nytt utan ska bara insupa en massa inspiration och frihet ett tag! Pirret och känslan är härlig, man behöver förändringar i livet med intervaller :) kram Milla

baraetthem sa...

Snurriga känslor men låter ändå som det är något roligt och spännande du har framför dig:)

Kram fredrika

HOUSE of ADELA sa...

Ooo så spännande och lycka till med ditt beslut;)

Kramar
Adela

Anonym sa...

Lyssna till ditt hjärta...det är alltid pirrigt att göra ngt nytt och är det på jobbfronten kan väl inget bli sämre....;)/Eva

Mirre Syr sa...

Det är spännande att prova något nytt! Lycka till!

MITT VITA HUS sa...

Tack rara ni för er stärkande ord:)

Eva: Kan det inte:S Jag hoppas iaf inte det, men man vet ju aldrig om man trivs! Älskar ju det jag gör nu, på både gott och ont…


Kram


M





Gabriella sa...

Så spännande det låter! Vad bra att det känns bra i magen, då är det förmodligen rätt, magen brukar ju veta bäst:) All lycka till!
Kram