tisdag 4 februari 2014

TISDAG & PÅ BYRÅN I SOVRUMMET





Gick förbi favoritbutiken i stan (Esq såklart!;) och fina boxar från Hay fick visst följa med mig hem.  Som gjorda i färgskalan för vårt sovrum:)




Hej hej bloggisar!





Hoppas ni mår fint så här på tisdagen! 


Här är det snart lunchdags och jag har dejt med mannen öven en ceasarsallad. Så mysigt att kunna luncha ihop på dagtid fast än det inte är helg:) I eftermiddag väntar utvecklingsamtal med chefen och en föreläsning och lite jobb. Sen så är nog den här tisdagen slut!



Ha en fin dag!




KRAM









10 kommentarer:

Ninelin sa...

Utvecklingsamtal med chefen, det tror jag aldrig haft.

Mys med date :-)

Kram N

Perlan ❥ sa...

Jädrans fina boxar det där :-) Utv samtal med chefen... lät väl kanske mindre kul... eller så blir det det och du får en fet löneförhöjning! ;-) kram

MITT VITA HUS sa...

N & P: Inom vården har man alltid "årliga" utvecklingssamtal som även är lönegrundande. Roligt är det faktiskt att få se vad man kan göra för att lyfta sig framåt och uppåt i sin utveckling och sätta nya mål för året som kommer. Jag tycker man växer lie för varje gång man har detta samtal och känner, fasen vad bra jag gjort ifrån mig förra året när man blickar tillbaka:) Tyvärr önskar man ju bara att lönen hade följt ens utveckling bättre, det är väl baksidan med vården:S

Kram

M



Anonym sa...

Hej

Undrar om du köpte boxarna styckvis? Eller om du köpte ett sätt med 7 stycken och tagit bort några färger.

M V H

Michaela

MITT VITA HUS sa...

Michaela: köpte hela setet! Har några på sängbordet;)

Kram

M


baraetthem sa...

Så fint det blev med boxarna! Ljuvliga färger. Hoppas utv samtalet gick bra. Det har vi också med chefen 1 gång om året på mitt jobb, tycker det är jätteviktigt och nyttigt!

kram fredrika

Gabriella sa...

Så gott med ceasarsallad, härligt med en tisdagsdate!
Och vilka fina boxar, ljuvliga mjuka färger.
Kram

Mia ☆ sa...

Åh, vad fint! Ugglan är ju så söt =)

Ha en fin onsdag!

Anonym sa...

Fine bokser!! :) Hvilke bilder skimter vi i speilet??

anettan sa...

Vilka härliga färger på lådorna och ugglan gillar jag skarpt. Ha en fin kväll. Kram Anette