söndag 23 februari 2014

TÄVLING: VINN ETT BEACH HOUSE SET











Tjingeling vänner!



Idag denna sköna söndag kickar jag igång en tävling här i samarbete med Beach House Company där du har chansen att vinna ett underbart härligt Logo Beach påslakanset från vårens nya kollektion! Det vill du väl inte missa?;) För att vara med i tävlingen gör du enligt instruktionerna nedan. Glöm inte lämna din mailadress:)



1. Gilla Beach House på Instagram här och/eller på Facebook här.

2. Nämn två nyheterBeach House sortiment denna vår 2014! Ett tips kan vara att kika här;) Skriv ditt svar i kommentarsfältet. 




Tävlingen pågår tom. 28 Februari 2014 kl. 22.00





LYCKA TILL!










122 kommentarer:

Jag_heter_sjoberg@hotmail.com sa...

Nej men herregud vilken trevlig söndagstävling Mia!
Två grymma nyheter vad det du ville ha va? Först och främst får vi väl ta det nya komplimentet till allas vår underbara softie morgonrock. En morgonrock i deras underbara jerseybomull!

Sedan får vi väl såklart nämna det snygga påslakansetet du lockar med, deras första mönstrade set med snyggo loggan på! Som jag även såg att du kunde kurera dig lite med häromdagen.. Jag håller tummar och tår!

/Sabina

Anonym sa...

Nyheterna är en tunnare badrock i bomull och en stickad filt i Alpaca! Fast bästa nyheten vore att vinna ett bäddsetet med loggan!

Krya på dig nu och ha en go dag!
Anna Svedberg

Anonym sa...

Hej!

Har verkligen gillat på FB o Insta!!

Vill sååå gärna vinna dessa underbara Beach House påslakan set!!

Två nyheter är badrock i bomulls jersey som passar både herr och dam.
Även nyheten är en mer lyxigare Alpaca Line.
Även nya bädd set för säsongen.

Tack för en toppen blogg!

Hälsningar
Camilla Othzén

Anonym sa...

Åhhh, bästaste Beach House, tänk att någon gång få förmånen att faktiskt testa deras produkter, och inte bara sitta och läsa om hur sköna och bra de är!
Jaja, gillar sen länge, självklart, på fb (Marie L-m) och även på IG (marielyander)..
Nyheter i sortimentet då, ja bl a
BATHROBE JERSEY, och BAND BEACH påslakan! Ha det så fint/ Marie
ragna_marie@hotmail.com

Sabine Wigertz sa...

Alltid roligt med tävlingar :) och det här bäddsetet verkar ljuvligt!
En nyhet från Beach House är en tunn morgonrock i bomulls jersey. En annan nyhet är en matta tillverkad av alpacka hår.
Min mailadress är sabine@wigertz.se
Önskar er alla en fin söndag :)

Petra sa...

Härlig tävling! Jag gillar Beach House på FB sedan tidigare. :-)

Svaret på frågan är: BATHROBE JERSEY och två påslakanset med Beach House-loggan i färgerna vitt och ”beach”.

/Petra (petra_pao@hotmail.com)

Anonym sa...

Har gillat på FB. 2 härliga nyheter; cotton Jersey badrock o en matta i alpha line serien 140x200. Sängkläderna skulle bli så fina i vårt gästrum där min svägerska från LA snart ska sova. Hälsningar silvstrand-olsson@hotmail.com

Mirre Syr sa...

Svar:
Unisex badrock i bomullsjersey och en kabelstick filt/throw i deras underbara Alpacka Line!

Följer Beach house på Facebook sedan tidigare och blev följare 295 på Instagram!


Sååå underbara lakan och detta vore verkligen drömvinsten!♥

symirre(at)hotmail.com

Anonym sa...

Alpaca Line
Logo Bedding

/Annika i Sturefors

Anonym sa...

jag vill såklart vara med pch tävla! Har gillat Facebook sidan och två nyheter är bäddset Logo i beach och vitt, och en badrock i ny kvalitet (Jersey cotton)

Hälsningar
Anna-Karin Ahlin

Anonym sa...

Hej

Jag skulle gärna vilja vara med om att få vinna lyxiga påslakanset och nämner därför nyheterna för sommaren som är en lättare morgonrock i unisex variant och en alpaca filt.

Nu håller jag tummarna...
Veronica

Anonym sa...

Lämnar här mitt bidrag och håller tummar och tår att ha turen att vinna ett set till min nya säng:)
Beach House nyheter är morgonrocken i samma material som sängkläderna - jersey, alpacka linjen har fått en filt som är stickad istället för vävd och deras lakarn kommer med tryck med Beach House logga.
Maria N

Anna Å sa...

Åh, vilken fantastisk tävling! Har sååå länge drömt om att få testa de omtalade sängkläderna från Beach House!

Nyheter för denna säsong är b la morgonrock i jersey cotton samt en ny filt i Alpacka Line-serien.

Håller nu tummarna allt vad jag orkar att det ska bli jag som får det ofattbara turen att vinna denna drömvinst!

maritaho sa...

Morgonrock och filt från Alpacka serien. Jag håller tummar och tår nu vilken underbar present till mig själv som fyller år i morgon💝

maritaho sa...

Morgonrock och filt från Alpacka serien. Jag håller tummar och tår nu vilken underbar present till mig själv som fyller år i morgon��

Fia sa...

Nya morgonrockar i jersey och nya bäddset tex det med loggan som du har med i bilden.

Vore såklart den lyckligaste i världen om jag vann!

Gillar både på IG och fb sen tidigare.

Kram och ha en fin söndag <3

/Fia

Therese L sa...

Åhh detta vill jag vinna! Två nyheter är bla Alpacka line throw filten och morgonrocken i bomullsjersey. Gillar på FB och Insta. Håller tummarna!

Anonym sa...

Hej,
Vilken underbar tävling !

Nyheterna för vår/sommar-14 är morgonrocken i jersey cotton, en mysig filt från alpaca line serien samt bäddset logo beach.

Ha det gott ! / Nina R

Anonym sa...

Hej!
Fantastiska nyheter är deras första tryckta lakan set i färgerna white och beach!

Vore en dröm att få vakna upp i dem!

Håller tummarna!
Hälsningar Jenni Nordin

jenni.nordman@hotmail.com

Anonym sa...

Nyheter är bl.a. morgonrock i Jersey Cotton och en lovely pläd i Alpacka-Line serien.
Vore fantastiskt att själv få sova i de sköna lakanen från Beach House!
Ha en underbar söndag!
Hälsa Annika

annika.lofvenberg@mark.se

♥Gabriella ♥Hemma På Dunderbo♥ sa...

Satt på datorn för att gå in på din blogg, har ju dig på insta så inte vill man missa en tävling.
Nyheter är:tnnare morgonrock som är mer lättpackad att ta med sig på resa och bäddset med tryck på kudden♥ hAR GILLAT OCKSÅ;)
nu håller jag tummarna
kram och fortsatt gtrevlig söndag

Nettskie sa...

Jag vill vara med och tävla såklart! Älskar redan på fb och instagram ;)

Nyheterna är bland annat en bomullsbadrock och en finstickad pläd i Alpaca serien.

Håller tummarna! (Både att jag vinner och just nu Tre Kronor..... ;) )

Kram

Anonym sa...

Hej! Först och främst måste säga att du har det så fint hemma;)
Hur stor är chans att man ViINNER?;)) men, men...
Nyheter: morgonrock i Jersey cotton och bäddset med Logo på - i lovet it:) Det var två nyheter även om det finns mer.

Om jag vinner du bli det min födelsedags present då jag fyller år snart:)
magda_f@telia.com
Följer på Fb och nu även på insta:)
Kram, Magdalena

Anonym sa...

Hej!
Nyheter är morgonrock i Jersey Cotton och pläd i Alpacka-Line serien. En annan nyhet är bäddset med logo beach.

Hälsningar Kerstin

Hemm@byGaby sa...

Hej Mia!
Tack för härlig söndagstävling! Heja på Sverige just nu , men var tvungen att ta ett avbrott.
BeachHouse nyheter 2014 är en härlig tunn badrock som passar såväl män som kvinnor..bra för nästa resa och en härlig alpackafilt, den ville ja helst krypa under nu, här är det nämligen rusk väder.
Trevlig söndag, Heja Sverige och hålla tummarna för vinst.
Med vänlig hälsning, Gaby

Hemm@byGaby sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Annas hjärtan sa...

Hej! Vilken toppentävling! Jag tror att rätt svar är Bathrobe jersey och påslakan Band Beach. Ha en fin söndag, kram A

Annika sa...

Åh vilken rolig tävling! Jag har gillat på Facebook.

Två nyheter i deras sortiment är PJ SHORTIE HEAVEN - BASIC COLLECTION som är blå sovkläder och självklart LOGO BEACH - SPRING/SUMMER COLLECTION som är deras bäddsett.

Nu håller jag tummarna på att jag vinner! :)

annjoh-@hotmail.com

Anonym sa...

Vill ha, vill ha, helst allt i sortimentet!!
Nyheter är en härlig morgonrock i bomullsjersey för både män och kvinnor. En lyxig Alpacafilt som är finstickad i ett klassiskt flätmönster tillhör också nyheterna liksom 2 nya sängkläder i färgerna vitt och beach.
Allt som gjort för mysiga sovmornar eller varför inte en mysig kväll på altanen insvept i filten!
Hälsningar Catarina

Anonym sa...

Åhhh härliga beach House.Detta vill man ju inte missa. Nyheterna är en härlig morgonrock i Jersey och sedan är det underbara påslakan med finaste loggan på. Gillar på Fb och insta. Kram Ewa.

Anonym sa...

Härlig tävling. Gillar redan på FB.
Nyheterna är: morgonrock i bomullsjersey, lyxig Alpacafilt och påslakanset med logga på.

Det vore såå mysigt att kunna bädda med supermjuka Beach house lakan så jag hoppas på tur!

Ha en fin kväll

Åsa

Anonym sa...

Håller tummarna och hoppas jag har turen på min sida! Nyheterna är tex morgonrocken i bomullsjersey och den härliga alpackafilten.
annie.wennberg@gmail.com

Anonym sa...

Håller tummarna och hoppas jag har turen på min sida! Nyheterna är tex morgonrocken i bomullsjersey och den härliga alpackafilten.
annie.wennberg@gmail.com

Zalina - mamma till dotter & son! sa...

Vilken tävling bara att hålla tummarna! Gillat på instagram!

Nyheterna är unisex badrock i bomullsjersey och en kabelstickad filt i Alpacka Line! Skulle bara så himla roligt att vinna då deras bäddset verkar så otroligt sköna!

Ha en skön kväll

Kramis, Zalina

(min mail adress är: zaliina@hotmail.com)

LOPPISLIV sa...

Ohhh vilken toppentävling! Har gillat på insta!! (har ej fb)

Två nyheter är bland annat:
*En morgonrock i bomulljersey för både dam och herr
*En stor lyxig pälsmatta 140x200 cm

Nu önskar jag mig själv ett stort lycka till i denna tävling :-))
Kraaaam Paula
paula.harder@oktv.se

Anonym sa...

1) Gillat på både instagram o Facebook sen förut.

2) Nyheter är bl.a. en morgonrock och nya bäddset med loggan tryckt på.

Åhh vad jag skulle önska att få prova Beach house sängkläder, verkar så himla sköna.

Med vänlig hälsning,
Sofi

Linn Hagberg sa...

Vilken spännande tävling! Har hört från många håll att beach house har helt fantastiska produkter.

Så då var det alltså två nya varor du ville ha reda på. En av nyheterna är den stora mattan "Alpaca Line", på 200 x 140 cm. Mattan en av deras exklusivaste vara.

Sedan har det även kommit två nya bäddset i färgerna "white" och "beach". Deras logga pryder påslakanets framsidan så fint!

Har som sagt bara hört väl om beach house, men det vore extra roligt att få äga ett alldeles eget bäddset.

Kryakramar från mig, Linn!

Linn Hagberg sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Linn Hagberg sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Liv sa...

Åh herre Gud vilken fantastisk tävling, klart man är med!

Har gillat på instagram och svaret på årets nyheter är bl.a. en badrock i bomullsjersey som passar både dam och herr samt en lyxig pläd, kabelstickad i alpacka ull. Härligt härligt!

Krya på dig!
Hälsningar Liv

Ida sa...

Nyheterna är en tunn badrock i bomull och en stickad filt!
Hört så bra om dessa lakan och vore helt underbart att få äga dessa! Hoppas hoppas på tur denna gång! / Ida

Att alltid vara den som är den sa...

Jahaa, då var det dags att klämma in sig här bland alla andra entusiastiska tävlande ;)

Jag har gillat, jag har nog gillat överallt där man kan och nog där man egentligen inte kan :)

Två nyheter är till min förtjusning att det kommit ett komplement till min sambos Softie morgonrock en tunnare unisex morgonrock i skönaste jersey. En annan nyhet är (antar jag) de fina påslakan set jag är med och tävlar om. Sängkläder med deras logga på och i färgerna White och Beach.

Hoppas att du mår bättre snart!
Varm kram
Emma

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Hej fina du!

Vilken tävling, den vill man inte missa.
Vore en dröm att sova i detta underbara påslakan så nu hoppas jag på mycket tur!!

Gillar på FB och IG.

Några av nyheterna är en morgonrock i Jersey cotton och en stickad filt..:-)

Önskar dig en fin start på veckan, hoppas ni är pigga igen 💗

Kram Susanne

Monioca sa...

hej
Jag är ny på din blogg. den är super kändes att den passa mig och mitt liv.
Jag har gillat Beach House.
rätt svar: Bäddset Logo Beach
Badrock i tunn Jersey
Häls:
Monica Sjöberg
monica.sjoberg@ltdalarna.se

Anonym sa...

Åh, tänk att som sliten småbarnsförälder få krypa ner med mannen i sängen med äkta Beach House känsla <3 Det handlar ju om kvalitet, inte kvantitet :)
Några läckra nyheter är en bomulls morgonrock i jersey och en Alpacka matta som låter fantastisk!
lindaelisabeth@hotmail.com

Anonym sa...

Hej
har gillat samt delat på fejjan
mitt svar nyheterna är Morgonrock och filt från Alpacka serien så fina
mvh Titti

tittifairlane@hotmail.com

Anonym sa...

WOOW! Vilken härlig tävling! :)
Jag har gillat fb sidan under mitt namn Christina Frisberg.
Jag har delat vidare tävlingsinlägget offentligt på fb under mitt namn.
De nyheter som finns är den nya supersnygga/sköna badrocken för både kvinna/man, (skulle jag allt vilja ha), och deras nya sängkläder med loggan på är ju bara hur snygg som helst, det ska jag köpa till min dotter, och hoppas på att få själv också förstås.
frisanpoxy@hotmail.se
KRAMEN <3

Anonym sa...

Hej!
Jag har gillat Beach House, två nyheter är bomulls badrock & alpacka pläd.
Hoppas såklart på att vinna dessa underbara lakan:)

Med vänlig hälsning,
Elin
elinandersson82@hotmail.se

Anonym sa...

Jösses vilken tävling Mia!!! Mitt svar; Badrock i Jersey och en matta av alpacka. Vinner jag detta underbara set kommer jag bädda det allra finaste åt min lille son och hoppas att han med detta kan få hjälp att somna gott och få många vackra drömmar om en bättre värld! Det vore lycka för mig! Tack för en fin blogg med mycket härlig inspiration!! Kram från Anna / a.m.karlsson@gmail.com

Fredrika sa...

Vilken blogg du har!
Självklart gillar jag Beach House Company både på FB och Instagram! :-)
Två nyheterna de presenterar är en badrock i bomull och jersey som jag är helt säker kommer sitta som en smäck och två nya bäddsett i färgerna white and "beach". SÅ nyfiken på dessa!

Har suktat efter härliga Beach House-sängkläderna länge och det vore fantastiskt att få krypa ner i dem med min nyfödda prins och sova middag.

Vi hoppas och håller tummar och tår! :-)

Fredrika sa...

Vilken blogg du har!
Självklart gillar jag Beach House Company både på FB och Instagram! :-)
Två nyheterna de presenterar är en badrock i bomull och jersey som jag är helt säker kommer sitta som en smäck och två nya bäddsett i färgerna white and "beach". SÅ nyfiken på dessa!

Har suktat efter härliga Beach House-sängkläderna länge och det vore fantastiskt att få krypa ner i dem med min nyfödda prins och sova middag.

Vi hoppas och håller tummar och tår! :-)
fredrika_83@hotmail.com

Emma Pettersén sa...

Hej,

Jösses vilken underbar tävling!! :-) Självklart följer jag Beach house på Instagram och gillar de på Facebook för att ha chans att vinna.

Två nyheter i sortimentet är badrock i bomullsjersey och påslakanset med logo på.

Krya på dig! Kram Emma P

Anonym sa...

ÅH jag vill jag vill jag vill...vinna. Helst ett bäddset men i "värsta" fall duger en bomullsmorgonrock eller alpacka filt oxå.

Carina sa...

Jag är med :) Gillar sen tidigare på fb & delar till min fb sida (Carina Gerdin).
2 nyheter...Filten i Alpacka vore en dröm att få svepa in sig i :) & bäddsetet...helt underbart :) men också morgonrocken vore inte helt fel att gosa in sig i...det blir nog ett litet köp framöver :)
Ha det gott / Carina G
kattarsel@live.se

Anonym sa...

Hej,gillar allt men helst din blogg förståss♥ Solen tittar fram och jag blir så sugen på att piffa om lite,nya gardiner,kuddar-ja ni vet.Gissa då om jag blir sugen på detta fina bäddset,säger bara wow!=)
-Två nyheter är bäddset Logo i beach och vitt, och en badrock i ny kvalitet (Jersey cotton)
Ha en fin vecka alla/Maria Nylén♥

helen by the westcoast sa...

Underbara sängkläder! Nu med ännu en nyhet, detta med loggan. Förutom dessa finns ytterligare nyheter såsom badrock, sovkläder.

helen by the westcoast sa...

Underbara sängkläder! Nu med ännu en nyhet, detta med loggan. Förutom dessa finns ytterligare nyheter såsom badrock, sovkläder.

Anonym sa...

Vilken bra tävling!
- 2 av nyheterna är en bomulls badrock och en bäddset Logo Beach vilket jag nog är mest sugen på. Snyggt med logga på... :)
Hoppas nu bara på turen!!!
lena_larsson@hotmail.com

Johanna Weltzin sa...

Vilken trevlig tävling, har hittills bara läst alla recentioner om Beach house men aldrig testat produkterna själv, men nu kanske jag har turen på min sida och vinner dessa omtalade sängkläder : )
Två nyheter:
bäddsetet med tryckt logga och en tunnare badrock.

Ha en fortsatt trevlig kväll!
/ Johanna

Johanna Weltzin sa...

Vilken trevlig tävling, har hittills bara läst alla recentioner om Beach house men aldrig testat produkterna själv, men nu kanske jag har turen på min sida och vinner dessa omtalade sängkläder : )
Två nyheter:
bäddsetet med tryckt logga och en tunnare badrock.

Ha en fortsatt trevlig kväll!
/ Johanna

Anonym sa...

Hej tjejen!

1. Gillar på Facebook (heter Mirva Susanna Kantola) och gillar även på Insta (där jag heter 36yearsoldmuminsweden).

2. En nyhet är badrocken i bomull och en annan nyhet är bäddset Logo beach som jag älskar som bara den !!! :)

Kram Mirva

Maria J sa...

Nyheter:
En morgonrock i erseybomull
Ett mönstrat påslakansetet med loggan.

Det skulle sitta fint med en vinst då jag nyligen gjort om vårt sovrum och inte köpt några nya påslakan ännu.

minimyris@gmail.com

Gunilla sa...

Gillar på FB och Instagram!
Nyhet är en tunnare badrock och alpackapläd.

Så fräscht och fint, ger en känsla av sommar och semester!
Längrar.....

Gunillaparadis@hotmail.com

Hemma hos Katta sa...

Ååååh, två nyheter? Då säger jag den lite kortare badrocken som finns i två färger och den nya Alpaca-serien som bl.a. innehåller varma och gosiga plädar.

Vilken urhärlig tävling! Klart jag vill vinna det fina bäddsetet till min Philip. Skulle vara jättefint i pojkrummet!

Ha en fin kväll!

Kram K

Therese sa...

Åh så fina påslakan:). Nyheter är badrock i bomullsjersey för dan och herr och även snygga påslakanen med logga:))

jenjeen sa...

Hej Mia och Beach house!

Skulle vara så trevligt o vinna detta och bädda upp sängen innan vi agerar "visningshus" senare i vår.

Två utav vårens/årets nyheter är den tunnare morgonrocken i jerseybomull och de fina logo-bäddsetet i beach & white.

Har givetvis gillat/följer Beach House på instagram och hoppas på det bästa.

Ha en trevlig kväll.

Jennie

Jenniejohansen@gmail.com

jenjeen sa...

Hej Mia och Beach house!

Skulle vara så trevligt o vinna detta och bädda upp sängen innan vi agerar "visningshus" senare i vår.

Två utav vårens/årets nyheter är den tunnare morgonrocken i jerseybomull och de fina logo-bäddsetet i beach & white.

Har givetvis gillat/följer Beach House på instagram och hoppas på det bästa.

Ha en trevlig kväll.

Jennie

Jenniejohansen@gmail.com

Sofie Berglund sa...

Roligt med tävling! Skulle gärna vilja ha
deras lakan i vår nya lägenhet som vi precis köpt,
riktig vardagslyx!

1. Har gillat deras sida på Instagram.
2. Beach House Company's nyheter för våren är:
morgonrock i bomullsjersey för både herr & dam,
en stickad filt i Alpackagarn samt
två nya påslakanset i de underbara
färgerna vit och "beach" med
Beach House Company's logotyp.
Lagom till våren stundar!

Håller tummarna att jag vinner,
jag vinner tyvärr aldrig i tävlingar likt dessa.


Ha en fin dag!

Sofie Berglund sa...

Roligt med tävling! Skulle gärna vilja ha
deras lakan i vår nya lägenhet som vi precis köpt,
riktig vardagslyx!

1. Har gillat deras sida på Instagram.
2. Beach House Company's nyheter för våren är:
morgonrock i bomullsjersey för både herr & dam,
en stickad filt i Alpackagarn samt
två nya påslakanset i de underbara
färgerna vit och "beach" med
Beach House Company's logotyp.
Lagom till våren stundar!

Håller tummarna att jag vinner,
jag vinner tyvärr aldrig i tävlingar likt dessa.


Ha en fin dag!

Anonym sa...

Hej!
Jag gillar på Facebook, Malin Svensk Björck.
En nyhet är en morgonrock i jersey som är tunnare och passar på sommaren. Den passar även både dam och herr.

En annan nyhet är alpacka filt. Måste vara mysigt!

Ha en härlig vecka!
Mvh
Malin Svensk Björck
gizmobus@hotmail.com

Anonym sa...

Hej,

Åh vilken tävling! Gillat på FB och Instagram.
Nyheter: Morgonrocken i jersey och alpacka filten.

Vore fantastiskt att få bädda ner sig i härliga Beach House lakan! Hoppas på tur!

Mvh
Anki
ankia.andersson@hotmail.com

Anonym sa...


Vilken underbar tävling!! <3

En nyhet är alpacka filten. Den andra nyheten är en morgonrock i bomullsjersey som passar både herr & dam! Måste låta väldigt mysigt!

Har gillat Beach House på facebook som Linda Jansson!

Anonym sa...

Underbar tävling!

Nyheter är bland annat en tunnare morgonrock samt matta gjord på Alpacka ull.

Följer sedan länge på både Insta och Facebook.

Krya på dig!
Kram Emma

Emmapalmkvist@hotmail.se

Anonym sa...

Vilken tävling!

En av nyheterna är en morgonrock till både herr och dam i underbar bomullsjersey. Mys!!

En annan nyhet är två nya underbara bäddset i färgerna vit och "beach"

Vänligen
Martina
sille.2210@hotmail.com

Anonym sa...

Hejsan,

självklart vill jag vara med i tävlingen och då ha chansen att vinna ett bäddset från Beach House! :-)

Gillar på FB och här kommer mina svar:
En lite svalare unisex badrock i bomullsjersey och en kabelstick filt i deras Alpacka Line!

Med hopp om en härlig vår!

//Johanna
(johannaoroger@hotmail.com)

Mamman i stan sa...

Oooo, kastar mig in och hugger en chans till de skönaste sängkläder ever!! Gillar redan på alla ställen man kan (även i sängen ;) ) Två nyheter - morgonrockarna och just det bed set du lottar ut, det med loggan på!

Nu håller jag alla tummar jag har!!
Kram Mia

Caroline K Svärd sa...

Nyheterna är en tunnare badrock i bomull som är unisex och en stickad filt i Alpaca! Vinner jag detta lyxpaket är jag ett steg närmre mott vita sovrum :D

Victoria Björklund vicbjo@hotmail.com sa...

Hej!
Nyheterna är en badrock i bomullsjersey och ett nytt bäddset!

Stina sa...

En morgonrock i bomulls Jersey och en alpacka line är två av nyheterna i vår.
Vinner jag är vilket set som helst välkommet!

Emelie Magnusson sa...

Wow! Vilken tävling! Kan inte motstå att delta!
En nyhet är filten i Alpacka! Gosi gos!
Sen morgonrock i bomullsjersey! Den får jag önska mig när jag fyller år!
Jag gillar redan på instagram! Där heter jag emeliem82

Håller tummar och tår för att vinna!

Anonym sa...

Nyheterna är bland annat en bomullsbadrock och en finstickad pläd i Alpaca serien. Hoppas på vinst av de underbara påslakan! Håller alla tummar, tack för en underbar blogg😊
Lotta
lalander@telia.com

Malin sa...

Vilken underbar tävling!

Svaret på frågan: Unisex badrock i bomullsjersey och
en kabelstick filt/throw i Alpacka Line serien.

Gillar Beach house på Facebook sedan tidigare: Malin Gustafsson

Följer på Instagram som frozenvanilla_

Så fint och somrigt bäddset,
de hade varit härlig vardagslyx
att få mysa ner sig i dessa och sova som en prinsessa. :)
Hoppas på tur.

frozenvanilla@live.se

Lotta sa...

Hej! Den nya tunna bomullsjersey morgonrocken och den fina alpackafilten är nyheter. Håller tummarna och tack för en underbar blogg och tävling // Lotta
lalander@telia.com 😊

Anne-Louise Andersson sa...

Badrock i bomull och en stickad filt i Alpaca.

Vore underbart att få krypa ner i sängen, bäddad med dessa härliga lakan.

gillar på FB

Villa Freja sa...

Härlig tävling. Jag gillar sen tidigare på facebook.

Nyheter är den snygga unisexbadrocken i bomullsjersey och
en kabelstickad filt/throw i Alpacka Lineserien.

Nu håller jag tummarna hårt. Heja heja.

Bromans Bravader sa...

Härlig tävling som jag ju självklart vill vara med i. Gillar både på FB och instagram. Två nyheter i sortimentet är badrock i bomullsjersey och påslakanset med logo på.

Kram Jannike

Jill Sandberg sa...

Gillar på facebook/instagram.

De har bla dessa nyheter, badrock i jersey cotton och en snygg filt i Alpaca lineserien.

Hoppas hoppas få bli en lycklig vinnare

(jilljeppsson@gmail.com)

Anonym sa...

Underbar tävling!
1. Gillar sedan tidigare på fb!
2. Nytt för säsongen är bl.a. Alpaca Line throw Lovely och Alpaca Line Rug.
Mvh
karin.stjarnkvist@hotmail.com

Anonym sa...

Bara att hålla tummarna nu för möjligheten att vinna härliga fräscha sängkläder. Särskilt härligt nu nu då vårens ljus ger de gamla en mindre smickrande översyn av strålande ljus.

1: Gillat på fb

2: Nyheter är en Cotton Jersey badrock och den finstickade pläden i Alpaca serien.

Med vänlig hälsning Eva i Umeå

Frida Bergner sa...

Jag är självklart med och tävlar.

Gillar på Instagram: fridabergner
Gillar på FB: Frida Bergner

Nytt för vår/sommaren 2014 är t.ex unisex morgonrocken i jersey cotton.
Mysig filt från alpaca line serien samt bäddset logo beach.

frida.6@hotmail.com

Jimmy sa...

Trevlig tävling!

BATHROBE JERSEY, och BAND BEACH lakan är nytt för iår.

jimmysandberg@hotmail.com

Vitae stilo sa...

Det är ju dom härliga morgonrockarna i bomulls jersey och sängkläder i vitt och beige med deras logga... Snyggt! Vem vill inte ha det hemma ;-)

Jag har gillat på båda ställena och håller tummarna.

Kram
Helen
vitaestilo@gmail.com

josefin sa...

Två av nyheterna är en morgonrock i bomull och deras sängkläder kommer i ny version, vitt eller beige, med deras logga på! :-)
josse_88_@hotmail.com

Tess sa...

gillar redan på instagram sedan tidigare :)

Morgonrockarna i jersey. Köpte en till mannen i alla hjärtans dagspresent och han älskar den!
Alpaca pläden är också en av nyheterna.

Anonym sa...

Hejsan!

Ååå, tänk att få krypa ner i dessa lyxiga påslagan efter att ha jobbat natt :) I och för sig är kudden alltid skönt efter ett nattpass ;)

Nyheterna är följande:
Badrock i tunn bomull.
En mysig pläd.

Tack för en inspirerande blogg!
Kram från Örebro

(har gillat på fb)

annaf86@hotmail.com

Boel Edelberg sa...

Vill gärna vara med och tävla om det ljuvliga bäddsetet från Beach House!

Två av nyheterna i sortimentet är en morgonrock i bomullsjersey i en modell som passar kvinnor såväl som män och en filt i en fin flätad kvalitet i deras Alpaca Line.


Kram
Boel

Malin sa...

Jag är självklart med och tävlar, jag gillar på facebook under namnet Malin Lundell.
Två nyheter är en cotton jersey bathrobe samt två nya bedding sets i färgerna white och beach.
Skulle bli så enormt glad om jag kunde vinna, försöker nämligen få ihop så mycket behövligt som möjligt inför en första flytt hemifrån och tro mig när jag säger att det skulle vara såå lyxigt att få vinna ett påslakanset!
Hoppas på en namnsdagsvinst då Maria har namnsdag den 28 februari och jag heter Maria i mellannamn! ;)

malin_92girl@hotmail.com

Edun sa...

1.gilar på insta
2. En nyhet är en finstickad filt som ingår i alpaca line, en annan är unisexbadrockar i samma mjuka jersey som lakanen

Jenny sa...

Självklart vill jag vara med och tävla :)

Två av nyheterna från Beach House är en tunn morgonrock i bomulls Jersey och en matta tillverkad av alpacka hår.

Jag både följer på Instagram och gillar på Facebook sedan tidigare!

Kattis sa...

Två av nyheterna är ett bäddset med fina loggan på och en härlig morgonrock i bomullsjersey.
Bara att hålla tummarna :)
Ha en härlig dag!

sjohorvans@hotmail.com

Anonym sa...

Hej!

Nyheterna är en tunnare badrock i bomull och pälsmatta 140x200, underbart att få svepa rocken om sig och sätta ner fötterna i den mjuka matten.
Vore toppen att få vinna detta härliga bäddset nu till våren!

Tack för en inspirerande blogg♥
Veronika

Minna sa...

Underbar tävling!

1. Har gillat på Facebook
2. Nyheterna: "Alpaca Line rug och cotton jersey bathrobe"

minnapo1@gmail.com

Annica sa...

Gillar på fb, Annica Nilsson.

Nyheterna är en tunnare badrock i bomull och en stickad filt i Alpaca!


bloodsband@live.se

Anonym sa...

Följer på insta.
2 nyheter är tunnare badrock i bomull och alpackafilt
/josefin_lindberg@hotmail.com

My Thulin sa...

Jag är gärna med gillar som My Thulin på fb.
Två av nyheterna är ett bäddset med fina loggan på och en härlig morgonrock i bomullsjersey.

hoppas på turen nu då ;D

my.thulin@live.se

Anonym sa...

Hej!

Två nyheter är Morgonrock och filt från Alpacka serien. Gillar på fb.

Har jag tur nu så ska min älskade dotter få den fina vinsten av mig. Hon har nyligen övervunnit svår cancer. Tycker verkligen hon är värd den, efter att hon genomgått 8 tuffa cellgiftsbehandlingar. Jag är så tacksam att hon lever! Håller tummar och tår att jag det fina bäddsetet får!
Kram Birgitta
abrahamsson.b@hotmail.com

Anonym sa...

Hejsan!

Två nyheter är: en bomullsbadrock och en finstickad pläd i Alpaca serien. Gillar på facebook.

Vinner jag nu så ska min kära fru få den fina vinsten av mig i födelsedagspresent. Hon ställer alltid upp på andra till 100% och tänker minst på sig själv.Både människor och djur ligger henne varmt om hjärtat. Hon är guld värd och jag älskar henne så. Håller tummar och tår!

Mvh Rolf
rolfy49@hotmail.com

Anonym sa...

Tjena!

Gillar på Facebook. Två nyheter är Cotton Jersey badrock och den finstickade pläden i Alpaca serien.

Om jag vinner nu så ska min underbara flickvän få den fina vinsten av mig på hennes födelsedag i mars.Hon har kämpat med sin svåra elakartade cancer och äntligen övervunnit den. Hon betyder allt för mig. Det skulle vara så roligt att få överraska henne. Håller tummarna hårt!

Mvh Robert
robban2014@hotmail.com

Anonym sa...

Hejsan!
Två nyheter är: Cotton Jersey badrock och den finstickade pläden i Alpaca serien. Gillar på fb.

Skulle vara så roligt att få vinna. Jag har haft en lång hemsk resa med svår cancer som jag nyligen övervunnit. Tycker jag är värd den fina vinsten. Hoppas hoppas!!!

Kram Madelene
MaddeVla@hotmail.com

Anonym sa...

Gillar redan på IG
- nyheterna är bl.a. en bomulls badrock o ett bäddset Logo Beach

Håller tummarna för lite tur!!


ac.granstedt@telia.com

Patrick Remes sa...

Hej,

2 nyheter är morgonrock i jersey och naturligtvis det underbara påslakansetet med tryck som lottas ut.

Mvh

Patrick (RemesPatrick (at) live (punkt) se)

Spacegirl sa...

Gillar på FB, Åsa Olsson

Två nyheter är Cotton jersey badrock och bäddset med loggan på.

Spacegirl_@spray.se

modeklippet sa...

Älskar Beach House både till mig och till min bebis varför det vore en fröjd att vinna. Nyheter för i år, förutom bäddsetet vi alla tävlar om, är unisex badrock samt en alpackafilt (som jag definitivt kommer klicka hem snarast).

/S

Photo by Emelie sa...

Gillar sedan länge!
Bl.a. en ny Alpaca line filt samt en ny bomulls Jersey badrock.
Trevlig helg!
/Emelie
(oberg.emelie@gmail.com)

Anonym sa...

Hej!
Denna tävling kom ju väldigt lägligt eftersom vi är i stort behov av nya lakan. Lilla dottern har precis gått från spjälsäng till stoor säng och våra egna lakan har 7 år på nacken (de nyaste!!). Så lakan från Beach House hade helt klart varit en skänk från ovan!

Nyheter denna säsong är:
1) Finely knitted alpaca line throw
2) Cotton Jersey bathrobe

Har gillat!

Hälsningar
Anna Lindholm 77

På Selmas gata sa...

Hej!
Höll nästan på att glömma att delta trots att jag tänkt på det sedan jag såg tävlingen;) Har tryckt på gilla-knappen och på frågorna svarar jag;

En morgonrock i mjukaste jersey
och
en stoor mjuk matta som låter underbart skön att stoppa fötterna i:)

Jennifer Öhman sa...

Beach House Company har jag gillat på både instagram och Facebook sedan länge ;)
Jag älskar deras produkter, och självklart vill jag vara med och tävla om dessa underbara lakan! :)

Två nya produkter är Bäddset Logo Beach och morgonrock i tunn Jersey. Jättefina båda två.

Nu håller jag tummarna! :)

Kram,
Jennifer

Anonym sa...

Hej,

Vilken härlig tävling, vill verkligen vinna dessa lakan!
Jag har inget Facebook konto så mannen har istället varit inne och gillat där.

Beach House har många fina nyheter nu i vår bland annat lakan och örngott som heter Band Beach och Logo Beach.

Med vänlig hälsning,
Regina
Regina.rosengren@hotmail.com

Anonym sa...

Gillar på fb som Paola Allegrini. Två härlig nyheter är en unisex-badrock i bomullsjersey och vinsten i denna tävling, påslakansetet :)

paola.allegrini@ymail.com

Anonym sa...

Nyheterna är bla morgonrocken i jersey och alpackafilten.

Med vänlig hälsning, alectav@ spray.se

Gillar på FB

Sofie sa...

Ett par nyheter är till exempel badrockarna i jersey & såklart underbaringarna man kan vinna här! Sängkläder när det är som bäst :) gillar redan på instagram :)

Sofie sa...

Ett par nyheter är till exempel de fina jersey-morgonrockarna & underbaringarna man kan vinna här! Sängkläder när det är som bäst :) följer redan på instagram :)