söndag 9 februari 2014

SOFT SUNDAY






En lampa som jag fortfarande tycker så mycket om, min fina vita stora Tine K lampa. Den passa så fint där den står:) (Tv-bänken som jag får så många frågor om så fort jag visar kommer från Baazar om nu någon missat det:) Tine K lampan har jag köpt hos Inreda om ni undrar:)





Hej sköna söndag!





Här hemma tar vi det mest lugnt idag, städar, plockar och tvättar, ja det vanliga. Nu känns hemmet så där tipp topp igen, vilket känns riktigt skönt inför nya veckan som kommer:) Jag mår fint igen och N är bättre han med och jag är så glad att vi lyckats hålla tjejerna friska:) Nu ska jag ta och sätta mig ner en stund i soffan och kika på reprisen på Mia på Grötö som jag visst missade helt i onsdags;) Förresten såg ni Mello igår, här från min stad? Jag tyckte helt klart det var rätt bidrag som tog sig vidare, gillade faktiskt båda riktigt mycket:)



Hoppas ni med njuter av söndagslugnet:)




KRAM











2 kommentarer:

Sabina sa...

Hej!
Gillar tv-bänken jättemycket och lampan är också fin! Så fint du har det, jag måste kika runt lite i din blogg som är helt ny för mig.

kram Sabina

MITT VITA HUS sa...

Sabina: Välkommen hit raring, hoppas du kommer igen fler gånger:)

Kram

M