tisdag 25 februari 2014

SNAPS FRÅN ALICE RUM








Passade på att plocka i ordning lite hos min lilla loppa när hon är i skolan, i hennes pastelliga ljusa rum. Här inne bor en kreativ liten bestämd tjej, som inte alltid brukar ha så stor ordning på sina saker (fast hon är väldigt duktig på att plocka i ordning om man säger till, fast ibland behövs mammas hjälp;).





Hej i vårsolen!






Vaknade idag till en strålande sol och en blå himmel. Är det våren som är på gång?! Jippie i så fall, jag har längtat sååå efter dig älskade vår! Jag hoppas nu bara på att tillfriskna från viruset illa kvickt och få tillbaka orken (usch, jag är faktiskt nästan inte alls bättre! Eller liiite kanske, marginellt. Kroppen är bättre, febern är bättre, hostan lika illa och som sagt orken. Orkar ingenting, blir helt slut av en så enkel sak som ta en dusch:S)!


Hur mår ni då vänner? Har ni vårfeelings?




KRAM














14 kommentarer:

Fia sa...

Så underbart fint! Älskar när det är så mcyket vitt! Det vill tyärr inte min son ha och man måste ju lyssna på barnen med :)

Alltid super fint och härliga bilder från dig.

Här är det lite ont i halsen och körtlar och feber som går upp och ner. Men mina mediciner döjler symtomen för det mesta så det är full fart på jobbet ändå men sen blir det inte mycket mera gjort utan ett stupande på soffan eller sängen :(
Är glad så länge det inte blir lunginflammation, det brukar det tyvärr bli tillslut med mina mediciner :(

Kram och krya på dig och hoppas din hosta försvinner snart!

Kram <3

Anna sa...

Jättefint!!

Inte så mycket vår kanske... Men mycket trädgårdsfeeling här eller längtan, kan knappt bärja mig att få gå ut och påta lite :)

Krya på dig!

KRAM

Anna sa...

Åhhh så fint rum! Tapeten är underbar. Vad heter den?
Kram!

Villa Freja sa...

Vilket urmysigt rum. Så sött.

Anonym sa...

Oh, så fint flickrum. Var har du köpt den vita sängkappan?

MITT VITA HUS sa...

Anna: Tapeten kommer från Intrade un bisou heter det och vi har den som är rosa i botten!

Anonym: Sängkappan kommer från Mille Notti och jag har köpt den hos Länna Möbler!

Kram


M




LIFESTYLE and INTERIOR by Sessan sa...

Ett riktigt dröm rum det där!! Min Sessa hade älska att bo där <3

Kram

paula sa...

Ååå detta rum alltså! Hon kan skatta sig lycklig den där Alice som får ha det så fint runtomkring sig :) Du är en sådan inspirationskälla Mia - TACK för allt du delar med dig! Jag hoppas verkligen att du tillfrisknar från det elaka viruset, snarast! För visst är våren på väg och den bör ju alla få njuta av :)

Ha det gott!
Kram, Paula (som kikar in ofta men är dessvärre dålig på att kommentera)

Anonym sa...

Fint rum hon har.
Hoppas du snart blir bättre
/Ann-Sophie

Anonym sa...

Så fint rum;) var kommer Eiffeltornet ifrån ?? Mvh linda

MITT VITA HUS sa...

Tusen tack alls för era goa kommentarer om Alice rum!

Linda: Det är köpt i Paris!


Kram


M


Anonym sa...

Fint! Undrar var den söta elefantkudden kommer ifrån?

MITT VITA HUS sa...

Anonym: Elefantkudden kommer från Mini Empire och jag har köpt den på 200m2 här i stan!


Kram



M






Anonym sa...

Helt underbart fint! Själv har jag en blivande tonårspojke. Kanske inte passar riktigt färgmässigt men undrar vad du har köp sängstommen?? Ser enkel o bra ut!! Tack för all inspiration, fortsätt med det! ha de gott /Rebecca