måndag 17 februari 2014

NEDBÄDDAD I SOFFAN







Här har jag det bra i fluffiga duntäcket med en kopp varmt te zappandes på apple tv'n. Så många har rekommenderat serien House of Cards och japp nu är jag med fast;) Perfekt att plöja serier på Netflix när man är krasslig ju:) Ser ni HofC?




KRAM








Psst, Jag har med fallit för den blå-vita porslinstrenden och i morse kom en stor box levererad med lite smått och gott från Spode. Sååå fint porslin, jag är helt kär:) Tack för inspirationen alla ni (ingen nämnd och ingen glömd!) som visat så fina inspirerande bilder med detta porslin:)


7 kommentarer:

Hemma hos Märtha sa...

Älskar blåvitt porslin! Så fräscht! Krya på er!
Kram
Anne-Lie

Silverpärlan sa...

Åhh va fint porslinet var!
House of Cards är grym. Har kommit en bra bit in i säsong 2 nu och serien fortsätter att leverera stort! :)
Krya på er därhemma!

Kram Linda

LOPPISLIV sa...

Måste se den serien jag med :-)) verkar så bra, det är ju många som rekommenderar den!!

Så fina muggar du inköpt, blåvitt porslin är urcharmigt!!

Krya på dig! Kraaam Paula

Camillasnyahem sa...

Krya på dig din stackare! Du har ju iaf en fin utsikt med både snygg ljusstake och fin kopp. :)

Kram!

Sofi sa...

Hej!

Den serien har jag inte sett. Tack för tipset!
Ååå jag har också fallit för detta underbara porslin, så fint!:)

Krya på dig nu!

Kram Sofi

LIVSGLITTER sa...

Krya på dig!

HOUSE of ADELA sa...

Naeeee nu räcker det med sjukdomar...krya, krya söta!

Kramar
Adela