torsdag 27 februari 2014

MUMSIGA SEMLOR






Fluffiga semlor med massa mandelmassa bjuds det idag här hemma till mellis!





Tjing igen finingar!





Igår kväll fick jag ett sånt där riktigt sug efter semlor och efterlyste fettisdagen på facebook (är tydligen nästa tisdag för den som undrar;). Det blev ingen semla igår kväll utan den fick bli idag till mellis i stället och oj oj det här var nog bland den godaste semla jag ätit (kommer från en pyttig livsmedelsbutik här i stan som har rykte om sig att ha dom allra bästa semlorna, från sitt egna bageriet, och det var ingen underdrift att säga att det faktiskt var så:).



Gillar ni semlor vänner?




KRAM













6 kommentarer:

Anonym sa...

Lasses? :-)

MITT VITA HUS sa...

Anonym: Jajjemensan;) suuupergoda!


Kram


M



Glamour-Psykologen sa...

ÄLSKAAAR semlor!! :)

Gabriella sa...

Så gott det ser ut! Ja nu är jag sugen på semlor till på tisdag:)

Simply D.licious sa...

jaaaa jag älskar semlor! :-) fin bild! Kram Ulrica

Junitjej sa...

Självklart gillar man semlor!