söndag 23 februari 2014

MOVIETIME


Vi här hemma älskar att mysa i soffan framför en bra film, gärna med en stor påse Hemmakvällgodis eller poppisar till;) Vi ser ofta på serier också, det gillar vi med:) Dock har vi inte alltid samma smak;)  Jag vill ju helst se "chickflicks" eller en skräckis, N gillar action, men vi brukar alltid hitta något vi gillar båda två efter ett tag:) 

Denna vecka har jag plöjt hela House of Cards båda säsongerna och i väntan på nya avsnitt (2015!, jisses känns som en evighet tills dess:P) så måste man ju roa sig med annat. Där av kommer här två filmtips som både N och jag sett och tyckte om och som kan kanske vara något för er med?! Först ut är Runner Runner och sedan White House down. Båda två finns på Hemmakväll:)



Ha nu en fortsatt fin söndagskväll så ses vi i morgon igen:)




KRAM










6 kommentarer:

Nazima sa...

Åh, det hade nästan kunna vara jag som skrivit inlägget. Härhemma älskar vi att slappa i soffan med en film eller serie , popcorn och/eller lösgodis är obligatoriska tillbehör. Vi är helt fast i serien the walking dead, den rekommenderas starkt om man gillar skräck/action/drama!

Ha en riktigt mysig filmkväll! Här blir det lite kvällsjobb innan läggdags.
Kram Nazima

Life´s Silverlining and I sa...

Samma här, älskar film i soffan hemma. ska nu titta på unknown på TV. Önskar dig en fin kväll! Kram Pernilla

På Selmas gata sa...

Hemmakvälls lösgodis är lätt det bästa:) Tack för tipsen, så kul att hitta nya favoriter. Har ni inte sett Safe Haven så kan jag rekommendera den, både romantik och spänning i ett, jättebra. Kram/tanja

MITT VITA HUS sa...

Tanja: Jo den ja, det har vi! Oj oj så bra den var:)


Kram


M



LOPPISLIV sa...

Precis som vi då :-)) hihii, bästa myset är ju att ligga i soffan och titta på movie!! Ett riktigt söndagsnöje här hemma :-) Tänkte börja plöja igenom House of Cards i veckan som kommer (hann inte i helgen) Har sett båda actionfilmerna du tipsar om, de är bra, en annan vi såg nyligen är "Olympus has Fallen" är typ i samma genre påminner om White House Down.

Kram Paula

Glamour-Psykologen sa...

Igår såg vi filmen Rush, den var sevärd! Gravity som varit så hypad kan du däremot skippa om du frågar mig... ;) Kram!