måndag 10 februari 2014

LOVELY KLÄDER TILL SMÅ TWEENIES







Alltså jag ääälskar de här kläderna, de söta, tuffa, coola med så fina små detaljer från Scotch&Sodas flickmärke R'Belle. Mina små tweenies här hemma har redan några plagg från märket och jag måste säga jag är faktiskt imponerad över kvalitén på plaggen. 





Hej måndag & nya veckan!






Mår ni fint?

Här mår vi toppen, allihopa:)

Idag rensar jag tjejernas garderober här hemma medans dom är i skolan. Dom har växt så himla mycket och jag tror vi behöver lite vårpåfyllning faktiskt:) Jag skulle faktiskt också behöva en ordentlig rensning i min garderob, är inte så bra på att underhålla den som ni vet;) 

Här nedan kommer iaf lite inspiration till er som har som jag små tweenies hemma och som gillar tuffa, sköna men bekväma kläder. Jag skulle genast omedelbart bums vilja klicka hem allt från R'Belle kollektionen s/s-14, gärna i dubbet till båda! Men. Det skulle nog dessvärre innebära att vi fick typ leva på knäckebröd och vatten resten av månaden och det ska vi ju inte;) Men man kan ju köpa ett eller två plagg och komplettera med till exempel jeans som man redan har - tips:)

Hur söt jeansjacka, älskar som sagt alla detaljer på R'Belle plaggen, som här de små bitarna som gör jeansjackan supertuff fast ändå lite söt.




Visade mina Alice den här, gissa om hon gillade?!:)


Vita jeans och en mjuk kavaj, stilig men tufft:) Gillar färgskalan! Matchas lätt med en t-shirt under och ett par converse!


Åhh så fin tuff skinnjacka, kolla bara baksidan:)


Tre enkla basic plagg, men riktigt fina. Passar perfekt för skolan!


Och undisarna, jag dör så söta…Speciellt påsen att förvara dom i!




Ha en fin start på nya veckan nu vänner!





KRAM














8 kommentarer:

Anonym sa...

Jag gillar alla detaljer och färgerna är verkligen urläckra men jag kommer nog aldrig köpa något från det märket pga de höga priserna. En annan grej som jag tänkt på är att nästan alla toppar har statement-tryck. Kanske låter överdrivet men jag kan bara inte med tanken att köpa toppar till mina barn som det står saker på. Om de ska skylta med någon form av "budskap" på en topp så vill jag att de själva fattar vad det står och att de valt det själva :) Jag köper nästan alla plagg från HM, de har ju också massa tryck men jag undviker det, de har mycket snyggt om man väljer med omsorg! Jag brukar alltid kolla materialet på alla plagg, väljer man rätt kvalitet så brukar plaggen hålla bra. Tips!

Sofia

Fia sa...

Men oh så mycket fina kläder :)

Fanns ju mycket fint på rea med. Hittade lite fynd till min son. Blir att klicka hem lite kläder till honom tror jag.

Kram och en fortsatt bra dag!

kim. sa...

Har du kläder efter rensningen i stl 128 och uppåt som du vill sälja så är jag spekulant :)

Nazima sa...

Hej!
Mycket snyggt! Googlade lite och såg en netbutik med grym rea på plagg från detta märke, sååå mkt. fint!

Om du är sugen på att sälja av lite efter rensningen då är jag mycket intresserad, särskilt du har storlekarna 122-128, som min tös drar nu...
Kram och trevlig tisdag!

Bella sa...

Hej Mia!! Älskar din blogg och har läst länge, men nu har jag faktiskt en fråga också! Sett att du både har sängkläder från Beach house och Chhatwal, tänkte fråga hur de skiljer sig i känsla och kvalitet? Vi har två set från Beach house, men har förälskat min i Paisley-trycket från Chhatwal. Har dock aldrig känt på kvaliteten, och vill gärna veta lite vad du tycker innan jag beställer.

Kram!!

Catarina Quick sa...

Söta kläder, dock undrar jag vad dina flickor ska med bh till? Och så undrar jag vad tweenies står för?

Sofie - Mamma till 2 sa...

Hejsan !

Jag har just nu en marknadsundersökning i bloggen
ang ett framtida inredningsprojekt som jag och en vän hoppas på kommer bli en riktig hit.
Men vi behöver veta vad du/ni tycker och tänker allmänt om inredning
så har du någon minut till övers så skulle vi verkligen uppskatta om du svarade på några frågor
annars får jag be om ursäkt för denna kommentar.

Önskar dig en trevlig kväll !
Mvh Sofie

MITT VITA HUS sa...

Tack alla ni rara för era hälsningar<3

Kim & Nazima: Tyvärr växte Alice ur 128 för länge sedan så allt i den storleken är sålt, skänkt och bortrensat redan:) NU håller hon på att växa ur 134, hon är så lång min tjej, 146,5 cm:)

Chatarina: Tweenie står för de som är någonstans mellan barn och innan tonåring, typ 8-12 års åldern:) Bh är mest en kul grej tycker dom, dom brukar sova i en sån mjukt topp ibland men Emma är rågång in i puberteten så snart gissar jag att vi får satsa på bra saker:)

Bella: Välj helt klart Beach House, Chhatwals är fina att se på men inte alls lika sköna som BH:)

Sofie: Ska försöka hinna kika in till dig lite senare:)

Kram

M