torsdag 20 februari 2014

LITE NYA MAGASIN & BALLERINA







Just nu bläddrar jag lite nya magasin som jag fick med mig från affären hem! Jag ska ju bli bättre på det här med mode så jag tänkte då slår jag till på nya Elle där det denna gång ingick en trendbibel för våren 2014 (fast egentligen jag är inte så mycket för trender när det kommer till kläder, det har jag aldrig varit utan jag kör nästan uteslutet på det som passar min kroppsform bäst och det jag trivs bäst i och det som håller längre än ett par månader när det kommer till trendigt:). Även nya Plaza interiör fick följa med hem, den köper jag nästan aldrig numera, men eftersom min goa vän och bloggkollega Helena visade att "min" bild fanns med där i morse på instagram så var jag tvungen att köpa;) Ska även ta och måla tånaglarna med mitt nya lack Ballerina som jag hade svårt att hitta först, men som nu är återlanserat i Chanel's nagellackskollektion. Det har en mjuk mjuk rosa färg som passar mig perfekt:)



Vad har ni för er idag då finingar?



KRAM









6 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt med nya tidningar att läsa :))
Jag är hemma med en liten skrutt som är inne på sin 2:a vecka med influensa :((
Här nere i Jönköping har vi grått och trist väder, längtar efter sol och vår så alla baskilusker försvinner!!
Kram Åsa i Jönköping

malincatrin sa...

Såg också din bild i senaste Plaza.. Tycker man ser den överallt? Och på tal om ballerina så funderar jag på att måla någon vägg/rum i någon liknande nyans i huset. Sådär lagom härligt rosa men ändå ljust, tror det blir bra..

Helenas enkla vardag sa...

Vad kul att ha en bild med. Ska du med på bloggeventet i maj, där Helena ska föreläsa?
kram Helena

dnyahuset.blogspot.se sa...

Jag gillar faktiskt Plaza interiör, tycker att de har coola, speciella hem som jag inspireras av. Idag hoppas jag vi ska åka till sommarstugan och se hur den har klarat vintervilan. Inga obehagliga överraskningar, hoppas jag! Ha en fin helg!

MITT VITA HUS sa...

MalinCatrin: Jag har bara sett den i tre tidningar än så länge, men den gör mig så stolt:) Tänk att fota och sälja sin bild och sedan kommer den så här i print:)

Helena: Jag vet inte, vi får se:) Är ju lite blyg i sådana sammanhang men man vet aldrig:)


Kram


M




Anonym sa...

Kryakramar i mängder till dig, Du har handlat kläder till dig själv från en sida du haft nämnd här el på din sida innan o jag med handlat efter det o det varit kanon. Vad heter sidan????? Tack så jättemycket om du kan avslöja det för mig.! Med vänlig hälsning Rebecca Johansson