lördag 22 februari 2014

HEJ LÖRDAG & CHIFFON PINK







Nämen så fina Le Creusets "limited edition" i färgen Chiffon pink. Hamnar genast på önskelistan:)




Hej lördag & hej bloggisar!





Här är det fortfarande riktigt krassligt läge! Var hos doktorn igår och blev ordinerad kortisonkur (var virus som jag misstänkte), mina lungor mår inte alls så bra:( Även ordinerad vila, vilket är mer än lätt med kortison i kroppen:S

Just nu sitter jag och tittar på mannen som gör fint här hemma (tack älskling). Man kan säga att det verkligen behövdes röjas bland dammråttorna som har härjat fritt här ett par dagar;) 


Hoppas ni har en fin lördag vänner!




KRAM













11 kommentarer:

Helenas enkla vardag sa...

Usch vad jobbigt för dig. Jag blev lite nojjig och funderade på om du hade svininfluensan, som jag hört börja härja, men antar att du vaccinerade dig då förra gången. Här i Örebro har tydligen flera insjuknat i den.(bli nu inte lika nojjig som jag)
Eftersom jag gillar rosa så gillar jag naturligtvis den fina Le Creusets.
tur du har en make som pysslar och gör fint så slipper du våndas över det. Krya krya i massor nu. Kram Helena

Anonym sa...

Jag såg ditt fina badrum i Plaza interiör, annonsen för Marrakech, vad kul! Du kanske har nämnt det innan, men jag har nog missat det i så fall!

/Maja

malincatrin sa...

Den får gärna flytta in i mina köksskåp också. Trots att vi har en fins i beige.. Men kan nog ha två, eller tre, eller ja..

Vitae stilo sa...

Men lilla hjärtat så du drabbats, hoppas verkligen att kryar på dig. Men du har en snäll man tror jag ;-)
Har du provat Ballerina, har den på mig nu, den är super snygg!

Krya på dig fina!

Ps! skall till Linköping på tisdag om du orkar...

Kram
Helen

Glamour-Psykologen sa...

Ooh, fin! Vi har massa delar i Le Creusets-serien i rött, som jag funderat på att byta med min mamma som har dom i turkost... Men rosa - så fint! :)

Anonym sa...

Krya krya!

Kram Mirva

Gabriella sa...

Nämen vad otur! Krya på dig nu ordentligt!
Kram

Anonym sa...

Vet du var man kan köpa/beställa den rosa ? krya på dig!

Anonym sa...

Varför menar du att de är svårt att vilamed kortison i kroppen? Jag inhalerar det 2 ggr per dag jag. Gissar att du också fått inhalator, har du astma i grunden?
Krya på dig!

Anonym sa...

Varför menar du att de är svårt att vila med kortison i kroppen? Jag inhalerar det 2 ggr per dag jag. Gissar att du också fått inhalator, har du astma i grunden?
Krya på dig!

MITT VITA HUS sa...

Tusen tack allihopa för era krya hälsningar, värmer såå:)

Helena: Jo då jag är vaccinerad och vaccinerad mot säsongsinfluensan (vi får den på jobbet om vi vill ha den och eftersom jag har astma så tog jag det faktiskt) men såklart är jag orolig för vad detta är, känns såå långdraget. Nu iaf ska jag vara hemma en vecka till och kurera mig, så hoppas jag att jag hunnit bli frisk:)

Maja: Tack sötis, ja jag såg det:) Suuperkul:)

Helen: Åh det skulle vara super kul ju:) Men som det känns nu är jag alldeles för krasslig, jag hoppas du kommer snart igen och då banns mig måste vi ses:)


Anonym: De finns hos Bagaren & Kocken har jag sett:)


Anonym: Jo, jag inhalerar kortison dagligen (har jag gjort sendan jag fick astam i unga år), det är ju en lokalbehandling för luftvägarna som inte ger dessa biverkningar. Nu har jag fått en dunderkur per oral (alltså tabletter att svälja) kortisonkur, den har ju tyvärr en hel del biverkningar (fast såklart gör den ju nytta med!) som tex. sömnsvårigheter mm. Tack för din krya hälsning<3


Kram


M